Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در نشست شورای اداری شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال ۹۷ شرکت گاز استان توانست با تلاش و همکاری مهندسین مشاورین و عزم راسخ تمامی کارکنان اقدامی بی سابقه در مجموعه شرکت گاز استان کرمان را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری ۱۷ کیلومتر خط انتقال و ۱۳۳۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه در استان اجرا شده و ۴ شهرهجدک، جیرفت، فهرج، نرماشیر، ۲۸۰ روستا، دو جایگاه CNG و دو شهرک صنعتی گازدار شدند که ثمره این تلاش ارزنده گازدار شدن ۳۶ هزار مشترک در سطح استان کرمان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به عملکرد کیفی این شرکت نیز اشاره و افزود: در زمینه تعالی سازمانی سال ۹۷ سال پربار و خوبی برای شرکت گاز استان بود. دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی سازمانی جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران، دریافت گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، و میزان رضایتمندی ذینفعان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) گواه بر عملکرد خوب و مثبت واحد روابط عمومی و سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعین شده می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه خدمت صادقانه و تلاش در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت شکوفایی صنعت نفت وظیفه هر کارمند این مجموعه است بیان کرد: استمرار گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی استان از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان در سال ۹۸ است که امید می‌رود با گاز دار شدن شهر‌های جنوبی استان گام بلند دیگری در جهت آبادانی مناطق محروم، روستا‌های جنوبی استان و کمک به صنایع تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اشتغال این مناطق برداشته شود.

انتهای پیام/ی

گازرسانی به جنوب کرمان در سال جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان

محمد فرهاد گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های استان، تاکنون ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲۰ باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه و بهسازی ۴ دهنه چشمه در روستا‌های مشمول این طرح اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های استان به منظور محرومیت زدایی و رفع تنش آبی روستا‌های استان با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان و برای ۱۶۹ روستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در حال حاضر ۴۸.۶ درصد پیشرفت دارد.

وی بیان کرد: این طرح ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از ۸۰ درصد به ۸۶ درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای ۱۲۰ روستای دیگر استان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی