Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس ES یک سدان متوسط و لوکس این شرکت بوده که همواره امکانات فراوانی را به همراه پیشرانه نیرومند با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از این رو این خودرو در بازار‌ اروپا در برابر رقبای لوکس آلمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک‌ترین رقبای لکسوس ES در اروپا شامل مرسدس‌بنز E کلاس، آئودی A6 و بی‌ام‌و سری 5 می‌شوند. نسل جدید ES که به نوعی تلفیقی از ES قبلی و مدل بزرگ‌تر لکسوس GS به شمار می‌رود موجب حذف مدل GS از بازار اروپا شده است.

نسل جدید ES همچون بزرگ‌ترین و گران‌ترین سدان لکسوس یعنی LS، از طراحی پر نقش و نگار لکسوس در امان نمانده و شامل خطوط و زوایای فراوانی در طراحی می‌شود. در نگاه اول این سدان متوسط شبیه به یک لکسوس LS کوچک شده به چشم می‌آید. به این ترتیب مشتریانی که توانایی مالی خرید مدل گران‌تر LS را ندارند می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر خودرویی شبیه به آن را داشته باشند.

اصلی‌ترین ویژگی زبان طراحی جدید لکسوس در جلوپنجره منحصربفرد و چراغ‌های کشیده به کناره‌ها باز می‌گردد که ماهیت یک لکسوس رو یادآور می‌شود. در بخش کابین نیز هیچ چیز شبیه به یک خودروی معمولی نبوده و طراحی کابین هیجان انگیز و سرشار از خطوط جذاب جلوه می‌کند. طبق ارزیابی بسیاری از کارشناسان کابین لکسوس ES یکی از خوش ساخت‌ترین و با کیفیت‌ترین کابین‌های ساخته شده در این کلاس است.

اکثر مواد بکار رفته در کابین از بهترین نمونه‌های موجود هستند و ظرافت زیادی در قرار دادن آن‌ها بکار رفته است تا حس سوار شدن در یک خودروی گران‌قیمت و خاص را داشته باشید. طراحی کابین خودرو در وحله اول ممکن است عجیب و کمی شلوغ به نظر برسد و محل قرار گیری کلید‌ها نیز اندکی متفاوت از خودرو‌های عادی است.

ضمن اینکه سیستم کامپیوتر خودرو و دسترسی‌ها نیز اندکی زمان برای عادت کردن به آن نیاز دارد. با این وجود محل قرار گیری صندلی و راحتی مثال زدنی آن از ویژگی‌های مثبت کابین به شمار می‎رود. همچنین سیستم صوتی مورد استفاده از خودرو یک نمونه سفارشی با کیفیت بوده که از دیگر موارد لوکس ارزشمند در این خودروی خوش قیمت محسوب می‌شود.

مدل ES 300h دارای یک موتور ۲.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی بوده که به کمک یک موتور برقی توانایی تولید نیروی ۲۱۵ اسب‌بخار را داراست و مصرف سوخت آن در حدود ۴.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است. قیمت پایه این خودرو از ۳۵ هزار یورو آغاز می‌شود و امکان خرید اقساطی با شرایط مختلف برای آن نیز موجود است.

بیشتر بخوانید: لکسوس UX کفش‌های نایک را پا می‌کند! +تصاویر

انتهای پیام/

لکسوس ES 300h یکی از بهترین خودرو‌های این کلاس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری لکسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد