Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمست گفت:باید دستگاه‌های اجرایی استان قم برنامه‌های خود را در راستای اهداف کلی اقتصاد مقاومتی تدوین کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به محرک‌های اقتصاد مقاومتی در قم گفت: دستگاه‌های استان باید محرک‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت خود را معرفی کنند، البته باید این محرک‌ها متفاوت از برنامه‌های روتین این دستگاه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم اضافه کرد: هنوز در سطح کشور و استان تعریف واحدی از اقتصاد مقاومتی ایجاد نشده است، باید دستگاه‌های اجرایی استان قم برنامه‌های خود را در راستای اهداف کلی اقتصاد مقاومتی تدوین کنند.

وی ادامه داد: استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی باید یک رویکرد مهم در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم در ادامه این جلسه بیان کرد: برای مساله اقتصاد مقاومتی اعتباری دیده نشده است، هنر مدیران این استان که اعتبارات دستگاه‌های خود را به سمت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هدایت کنند و بتوانند که از ظرفیت منابع مالی بخش خصوصی در این زمینه کمک بگیرند.

وی یادآورشد: افزایش تولید و صادرات از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی هستند، اقتصاد مقاومتی زمان عملیاتی می‌شود که از خام فروشی جلوگیری و ارزش افزوده ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ح

دستگاه‌های اجرایی قم محرک‌های اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قم اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟