Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حادثه تروریستی نیوزیلند سناریویی طرح‌ریزی‌شده توسط جریانات اسرائیلی آمریکایی است و غرب به خاطر ترس و واهمه‌ای که از انسجام مسلمانان دنیا و تأثیرگذاری آنان روی فرهنگ غربی دارد این جریان را علیه آنان به راه می‌اندازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛حادثه تروریستی نیوزیلند را سناریویی طرح‌ریزی‌شده توسط جریان اسرائیلی آمریکایی دانست و گفت: غرب به خاطر ترس و واهمه‌ای که از انسجام مسلمانان دنیا و تأثیرگذاری آنان روی فرهنگ غربی دارد این جریان را علیه آنان به راه می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسلام دینی است که روز به روز گرایش مردم دنیا به‌خصوص اندیشمندان و نخبگان غربی به آن بیشتر می‌شود و وحشت سیاستمداران غربی نسبت به این گرایش باعث شده تا جریان ضد اسلامی شدیدی را به راه بیندازند و با اسلام هراسی درصدد معرفی چهره خشنی از اسلام در جهان باشند.

رضایی با بیان اینکه هدف دیگر غرب از چنین اقداماتی سلب امنیت از مسلمانان و اجبار آنان به خروج از اروپا است اظهار کرد: همچنین غرب به دنبال مهار کردن گرایش غیرمسلمانان به دین اسلام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: غرب در راستای اندیشه ضد اسلامی و اسلام هراسی حتی برای چنین اقدامات وحشیانه‌ای از به کار بردن لفظ تروریستی نیز خودداری می‌کند تا از بعد تبلیغی و اجرایی این جریان را مدیریت کند. این در حال است که اگر در جایی یک غیرمسلمان مسیحی آسیبی ببیند هزاران شبکه تلویزیونی برای او مرثیه‌سرایی می‌کنند.

رضایی وظیفه ملت‌های مسلمان را در مقابله با چنین اقداماتی تشریح کرد و گفت: مسلمانان جهان باید با شناخت بهتر دشمن، اتحاد و انسجام میان خود را تقویت کنند چرا که دست پلید دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی، تشتت و ایجاد خون و خونریزی میان آنان است. همچنین مسلمانان باید به دنبال احیای تمامی ارزش‌های اسلامی باشند زیرا آنچه ملت‌های مختلف را مجذوب خود می‌کند ارزش‌های اسلامی است و بیشترین ترس غرب از همین فرهنگ ناب اسلام است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی باید تلاش کند تا چهره جنایت‌کاران را برای ملت‌های دنیا نمایان کند، تأکید کرد: همچنین دستگاه دیپلماسی باید با ایجاد محکومیت جهانی علیه غرب کاری کند تا مسلمانان دنیا پشت‌صحنه این تفکر ضد اسلامی را بشناسند و با دشمن‌شناسی، در مقابل آنان عکس‌العمل نشان دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»