Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:10:10 GMT

راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۷۰۲

راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی رامسر با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در استان اظهار داشت: نیروی انتظامی باعث افتخار خود می‌داند که به عنوان سرباز ولایت در جهت خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کند.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی و نوآوری در خدمت مراحل انتصابات در نیروی انتظامی آغاز می‌شود و فرمانده سابق انتظامی رامسر با توجه به توان مدیریتی به عنوان فرمانده انتظامی تنکابن منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امنیت با کار جمعی انجام می‌شود و نیازمند مشارکت مردمی است گفت: طرح استقبال از بهار در راستای ایجاد امنیت پایدار انجام می‌شود که در چهارشنبه آخر سال با آموزش و پیشگیری از طریق شبکه‌های اجتماعی باید انجام شود.

وی تصریح کرد: قرارگاه نوروزی برای آمادگی پلیس در ایجاد امنیت راه اندازی شد تا با ایجاد امنیت نقش خوبی در تعطیلات نوروزی ایفا کنیم.

محمد آزاد فرماندار نوشهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی رامسر با بیان اینکه فرمانده سابق انتظامی پرتلاش و عملیاتی بود گفت: این فرمانده در طول دو سال خدمت با تعامل و همکاری در راستای امنیت این شهر تلاش کرد که رضایت قلبی نسبت به رفتن وی از این شهر نداشتم.

وی افزود: فرمانده سابق اننظامی رامسر در تمامی حوزه‌ها پرتلاش بود و در سیل اخیر بصورت شبانه روزی با ما همراهی مناسبی داشت که سبب رفع خطر و ایجاد امنیت شد.

فرماندار رامسر تصریح کرد: هدف اصلی ما خدمت به مردم است و تعامل خاصی بین شورای تأمین، تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که سبب توسعه و ایجاد امنیت در این شهر شده است زیرا شهرستان رامسر سالیانه پذیرای میلیونها گردشگر داخلی و خارجی بوده که ایجاد امنیت و نظم بخشی در جامعه از ارکان اصلی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: مشارکت مردمی و همت مسئولین سبب توسعه می‌شود.

کد خبر 4570445

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران مراسم تودیع و معارفه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی