Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:06:31 GMT

ورزشکاران استان قزوین ظرفیت مدال آوری زیادی دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۷۸۸

ورزشکاران استان قزوین ظرفیت مدال آوری زیادی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در آئین تجلیل از هیئت‌های ورزشی استان قزوین که روز یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: شعار افتخار به گذشته و امید به آینده باید در عرصه ورزش با الگو گرفتن از تجارب ارزشمند گذشته برای کسب افتخارات و درخشش‌های بیشتر در سال آینده نیز پیگیری شود.

زاهدی گفت: خوشبختانه ورزش استان روند رو به رشدی داشته و با تقویت آن باید به تداوم این موفقیت‌ها کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از افتخارآفرینی و درخشش ورزشکاران و قهرمانان استان در میادین کشوری و بین المللی یادآور شد: استعدادهای ورزشی استان بسیار بالاست و باید کمک کنیم تا ضمن شکوفایی آنها مدال‌های بیشتری در این عرصه کسب شود.

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در حوزه ورزش سازمان‌های مردم نهاد نیز فعالیت‌های خوبی داشته اند و شاهد کارهای خوبی هستیم که این ظرفیت نیز باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

زاهدی بیان کرد: تقویت ارتباط معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با سمن‌ها می‌تواند به نتایج خوبی منجر شود و به شناسایی نیروهای توانمند نیز کمک کند.

وی افزود: احزاب، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها، نمایندگان افکار عمومی هستند و بهترین راه برای بررسی نظر مردم، مراجعه به سازمان‌های غیر دولتی است و این کار با تعامل و همکاری بیشتر ممکن می‌شود.

در ادامه از هیئت‌های ورزشی و سمن‌های فعال تجلیل شد.
 

کد خبر 4570430

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالمحمد زاهدی استاندارقزوین تجلیل از ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید