Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه اردوی راهیان نور فرصتی است تا نسل‌های جدید نوجوان و جوان ایران اسلامی با روحیه جهاد و شهادت‌طلبی آشنا شوند، گفت: وجود روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در جوانان نسل اول انقلاب موجب شد با دست‌خالی در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

وی بابیان اینکه باید جوانان امروزی نیز با این روحیه و فلسفه آشنا شوند، گفت: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست و نسبت به خون شهدا وظیفه‌داریم و باید از این اقتدار حراست کنیم که لازمه حفظ و حراست از این اقتدار آشنایی جوانان با اهداف والای شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۷۵ نفر از بسیجیان شهرستان نهاوند در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام‌شده‌اند که از این تعداد ۵۰۰ نفر خواهر و ۱۷۵ نفر برادر بوده‌اند که در مقایسه با سال گذشته رشد نسبی داشته است.

مرادی تصریح کرد: در طول این اردوها برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی مختلفی ازجمله مسابقه تهیه عکس و فیلم کوتاه، خاطره‌نویسی و کتاب‌خوانی، برگزار شده است.

وی با تأکید بر لزوم مقابله همه‌جانبه با تهدیدات دشمن و تهاجم فرهنگی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور و ظرفیت‌های این برنامه معنوی یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه برگزاری و تقویت این اردوها ازنظر کمی و کیفی می‌تواند جوانان و نوجوانان کشور را با فلسفه شهادت آشنا و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را به نسل‌های آینده منتقل کند، گفت: اجرای درست این برنامه می‌تواند توطئه‌های دشمنان را همچون پیش خنثی کند.

وی از اعزام ۱۳۵ دانشجوی بسیجی شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: این دانشجویان از سوم تا پنجم فروردین ماه ۹۸ به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

کد خبر 4570365

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند اردوهای راهیان نور سپاه انصارالحسین همدان حسن مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از آمادگی گروه‌های موسیقی این منطقه برای شرکت در جشنواره‌های بین المللی خبر داد و گفت: تعداد سه گروه موسیقی به منظور معرفی خرده فرهنگ‌های جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا از اعزام سه گروه موسیقی جنوب کرمان به جشنواره‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: از این سه گروه موسیقی، یک گروه موسیقی سنتی و دو گروه موسیقی مقامی به جشنواره‌های هنری بین المللی اعزام خواهند شد.

وی تنوع در موسیقی منطقه را برگرفته از استعدادهای هنرمندان دانست‌ و افزود: گروه موسیقی آوای منوجان به سرپرستی فرامرز زارعی یکی از این گروه‌های موسیقی است که به جشنواره هنری کشور قزاقستان اعزام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: گروه موسیقی سنتی لیکوی جنوب به سرپرستی علی یونس زاده از جیرفت نیز قرار است به جشنواره هنری کشور تونس اعزام شود.

وی اظهار کرد: گروه موسیقی مقامی کمنزیل به سرپرستی هوشنگ کردستانی یکی دیگر از این سه گروه موسیقی است که برای شرکت در جشنواره هنری به کشور ازبکستان شهر ضامین اعزام خواهد شد.

حسینی افزود: انتخاب این سه گروه موسیقی از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره‌های هنری بین المللی با توجه به مولفه‌های اعلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف از اعزام گروه‌های موسیقی سنتی و مقامی به این جشنواره‌های هنری را، معرفی خرده فرهنگ‌های بومی و سنتی جنوب کرمان در سطح بین‌المللی دانست که باید بیش از این مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود