Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با اشاره به شروع کمپین اطلاع‌رسانی و تبلیغات این دوره از مسابقات،خواستار برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی لازم برای استقبال، پذیرش و تکریم مطلوب آحاد مختلف مردم در مصلی تهران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید مصطفی حسینی» در نشست هماهنگی مسئولان کمیته‌ها، کارگروه‌ها و عوامل اجرائی این دوره از مسابقات که در مصلی تهران برگزار شد با بیان این مطلب گفت: پذیرش مناسب و تکریم مطلوب اقشار مختلف مردم در مصلی تهران همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی قرآن یکی از ضرورت‌هایی است که باید همه دست‌اندرکاران نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند،چراکه همه ما جزخادمان قرآن هستیم و باید با مردم و میهمانان قرآنی با منش قرآنی رفتار کنیم و این میدان را عرصه عمل و خودآموزی بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف نظم و انضباط را لازمه برگزاری مطلوب مسابقات دانست و افزود: به‌منظور بهره‌مندی همه‌کسانی که دعوت ستاد مسابقات را لبیک می‌گویند و در مصلی تهران حاضر می‌شوند از برنامه های قرآنی ، باید امکانات لازم صوتی و تصویری را تدارک دید تا اگر فضای اصلی محل مسابقات از جمعیت پر شد در سالن‌های جنبی جمعیت حاضر بتوانند از برنامه تلاوت‌ها و قرائت‌ها بهره‌مند شوند.


وی در ادامه با تشریح وظایف هر یک از کمیته‌ها و ضرورت همکاری و هماهنگی میان کمیته‌ها تصریح کرد: نظم و استقرار مهمانان و مدعوین و مردم در داخل سالن مسابقات و شبستان مصلی بر عهده کمیته دعوت و تکریم است و همه باید تلاش کنیم تا مردم عزیز حاضر در مصلی راضی و خوشحال و خندان بروند.


در این نشست میکائیل باقری معاون کمیته دعوت و تکریم این دوره از مسابقات بابیان اینکه تاکنون بیش از ۶ هزار دعوت‌نامه  برای مسئولان، مدیران،نمایندگان مجلس،ائمه جمعه و جماعات، جامعه قرآنی و فرهنگی کشورو... ارسال‌شده است از راه‌اندازی غرفه عکس یادگار ماندگار در مصلی به‌منظور تهیه عکس یادگاری از مدعوین خبر داد.


 معاون کمیته دعوت و تکریم مسابقات بین المللی قرآن کریم تأکید کرد: حضور دانش آموزان در این دوره از مسابقات و برنامه‌های قرآنی هدفمند و با اولویت دانش آموزان قرآنی و نخبگان و برجستگان و فعالان قرآنی است.
در ادامه این نشست مسئولان کمیته‌ها و کارگروه‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات از بخش‌های مختلف مصلی تهران و محل برگزاری این دوره از مسابقات بازدید و در پایان هماهنگی لازم به‌منظور ایجاد آمادگی برای استقبال از میهمانان قرآنی بیش از ۸۲ کشور جهان به عمل آمد.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری ایام نوروز بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن کریم مصلی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.



وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.



تیموری افزود: ارتباط با نهاد‌ها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.



سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست