Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@10:10:34 GMT

سردار اشتری: شهدا ضامن امنیت کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۲۰۰

سردار اشتری: شهدا ضامن امنیت کشور هستند

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز یکشنبه با حضور در منزل پدر شهید ناجا صادق حلفی اظهار داشت: شهدا حق بزرگی برگردن مردم ، نیروی انتظامی و مسئولان دارند چرا که آرامش و آسایش کشور به خاطر رشادت های آنهاست.
وی افزود: پیشرفت‌ کشور و دستاوردهای آن در کنار امنیت مثال‌زدنی بخاطر رشادت‌ها و ایثارگری‌ شهدا بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار اشتری تصریح کرد: شهدا نمونه های برجسته سربازان امام زمان(عج) هستند که با نثار خون خود، اوج ایثار و از خودگذشتگی و نیز درس وفا و تعهد را به ما آموختند.
به گزارش ایرنا شهید سرباز وظیفه صادق حلفی در چهارم اسفند 82 در شهرستان دشت آزادگان بر اثر حادثه انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور بازدید از کاروانهای راهیان نور به این استان سفر کرده است.
سردار اشتری با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر8 اروندکنار از روندخدمت رسانی و حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دیدن کرد.
یادمان شهدای عملیات والفجر8 در 45 کیلومتری جنوب آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.
3015/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسلامی ایران پدر راهیان نور فرمانده نیروی انتظامی کاروان های راهیان نور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.

وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود