Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: میانگین پوشش دیجیتال در استان از میانگین کشوری ۸ تا ۱۰ درصد پایین‌تر است که در این راستا با احتساب افتتاح پروژه پیش رو ۸۶ درصد از سطح استان تحت پوشش شبکه دیجیتال است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا آیینه‌دار در نشست خبری اظهار داشت: سال 97 سال بسیار پر کاری برای جامعه رسانه‌ای استان به خصوص صدا و سیمای استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان نمایندگان افکار عمومی و مردم اوضاع استان را رصد می‌کنیم و باید زبان گویای مردم بوده و از طرف مردم مشکلات را به مسئولان بازگو کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای سال جدید و به خصوص تعطیلات نوروزی یکی از دستگاه‌هایی که فعال و برای مردم برنامه دارد صدا و سیما است بیان کرد: در این راستا برنامه‌های متنوعی برای این ایام پیشی‌بینی شده است.

آیینه‌دار با اشاره به اینکه درحوزه سیما و صدا برنامه ویژه دیده شده است تصریح کرد: در برنامه زنده تولیدی رادیو از 28 اسفند برنامه بوی بهار درتایم صبح و عصر از رادیو خراسان جنوبی پخش خواهد شدکه به انعکاس حال و هوای استان در بهار می‌پردازد.

وی از پخش برنامه زنده «سر سال نو» در ساعت 23 از رادیو استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این برنامه بسیاریاز نخبگان استان حضور خواهند داشت.

پوشش دیجیتال در استان مرکزی به 96 درصد رسیده است

پوشش دیجیتال در چهارمحال و بختیاری به 85 درصد رسید

پوشش دیجیتال در روستاهای مرزی استان گلستان امسال انجام می‌شود

دیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی یادآور شد: ازیکم فروردین ماه برنامه‌های شاد و مفرحی برای رادیو تحت عنوان "بیا که نوروزه" برنامه‌ریزی شده که هر روز ساعت 10 تا 12 از رادیو پخش می‌شود.

آیینه‌دار با بیان اینکهدر عصر نوروز نیز برنامه نونهال را داریم که هر روز از ساعت 17 تا 19 پخش می‌شود اظهار داشت: در بحث شبانگاهی نوروز برنامه مجری عید با محوریت موسیقی‌های عیدانه و مهمانان استان پخش می‌شود.

وی پخش برنامهنغمه و نوا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: پیرامون موارد مربوط به سفر و اطلاع رسانی 4 برنامه داریم که هر روز در 4 بخش 15 دقیقه‌ای تحت عنوان "سفر خوش" از رادیو پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکهبرنامه شب‌های ایران از ساعت 12 تا 2 شب پخش می‌شود گفت: سعی شده است برنامه‌های ویژه‌ای به عنوان راه سعادت به مناسبت وفات حضرت زینب (س) و شهادت امام موسی کاظم(ع) پخش شود.

آیینه‌دار با بیان اینکه50نمایش کوتاه در صدای استان هر کدام به مدت 5 دقیقه تولید شده که در راستای امنیت سفر است بیان کرد: روزی3برنامه به عنوان "ایران من" داریم که سعی شده جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی ثبت و ضبط شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه برای مرکز استان که در حوزه گردشگری از نقاط شاخص است برنامه "گلگشت" تهیه شده است گفت: این برنامه فاخر در جهت معرفی استان و جاذبه‌های گردشگری آن است.

آیینه‌دار از پخش برنامه "نوروز دوست داشتنی" هر روز به مدت 45 دقیقه در ایام نوروز در صدای استان خبر داد و بیان کرد: در این برنامه خراسان جنوبی و شهر بیرجند به عنوان یکی از استان‌هایی که مهد پرورش نخبگان علمی و فرهنگی است معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های "چکه" و "مهربان باشیم" نیز در ایام نوروز 98 از صدای خراسان جنوبی پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی به برنامه‌های سیمای خراسان جنوبی در نوروز 98 اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام پخش ویژه برنامه سال تحویل با عنوان "نو نوار" به مدت 240 دقیقه است که در این برنامه ظرفیت هنری استان به نمایش گذاشته می‌شود.

آیینه‌دار با بیان اینکه 17 برنامه با عنوان همسفر تولید می‌شود یادآور شد: برنامه طنز "چهل تیکه" ساعت 12 و 45 دقیقه از سیمای خراسان جنوبی پخش می‌شود.

وی از تولید 13 برنامه برای معرفی نخبگان و شخصیت‌های مؤثر خراسان جنوبی افزود: برای نخستین  بار جشنواره تولیدات مستندهای تولیدی شبکه خراسان جنوبی را خواهیم داشت و از مستندات دیگر استان‌ها استفاده نخواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه فیلم‌های سینمایی تأمین شده از دیگر استان‌ها هر روز ساعت 15 پخش می‌شود گفت: در نوروز آینده برنامه‌های سفرنامه، کلاه قرمزی، مسابقه خانه ما و پایتخت پیش‌بینی شده است.

آیینه‌دار با بیان اینکه برنامه "شب‌های زعفرانی" در ایام نوروز به صورت ویژه به مدت یک هزار و 200 دقیقه پخش خواهد شد خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «صبحانه» نیز هر روز به صورت زنده پخش می‌شود.

وی از پخش برنامه "بازتاب" به مدت 180 دقیقه در ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: برای معرفی هرچه بیشتر خراسان جنوبی به کشور به مدت 300 دقیقه با شبکه‌های تلویزیونی ارتباط مستقیم برگزار می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج نقطه از خراسان جنوبی از فردا صبح تحت پوشش شبکه‌های دیجیتالی قرار می‌گیرند تصریح کرد: این نقاط شامل روستای شهرستان درمیان، کُرُح و خُنج از شهرستان قاین، تپه طاق و ماع الدَهر از شهرستان طبس هستند.

آیینه‌دار با اشاره به اینکه در حال حاضر 395 ایستگاه در خراسان جنوبی وجود دارد که تنها 46 نقطه به دیجیتال مجهز شدند اظهار داشت: برای اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 40 ایستگاه در دستور کار قرار داشته که وارد مدار خواهند شد گفت: صدا و سیمای خراسان جنوبی از رسانه‌های طراز اصلی مطرح است که این امر نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت بالای فرهنگ و هنر در خراسان جنوبی است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 97 در حوزه سیما 73.5 درصد مخاطب داشته‌ایم گفت: در این راستا میزان رضایت مردم در حوزه سیما 11 درصد نسبت به سال گذشته رشد را نشان می‌دهد.

آیینه‌دار بیان کرد: در حوزه صدا امسال 39.5 درصد مخاطب داشته‌ایم که در این راستا میزان رضایت‌مندی مخاطبان از رادیو نسبت به سال گذشته 90.5 درصد است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استاندارد با محوریت تولید ملی اظهار داشت: در این راستا خراسان جنوبی در این جشنواره رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از راه‌اندازی پویش مهربانی در سیمای خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: این پویش به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد راه‌اندازی شده است.

آیینه‌دار اظهار داشت: میانگین پوشش دیجیتال خراسان جنوبی از میانگین کشوری 8 تا 10 درصد پایین‌تر است که در این راستا با احتساب افتتاح پروژه پیش رو 86 درصد از سطح استان تحت پوشش شبکه دیجیتال است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل صدا و سیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

علیرضا شیروی،  ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان و اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات  استان در صدا وسیمای استان لرستان برگزار شد، از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبر داد و افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی بیان کرد: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، تصریح کرد: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت