Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@23:25:25 GMT

کنسرت «هیراد» و «درخشنده »در نوروز امسال

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۲۸۷

به گزارش پارس نیوز، شهردار کرمان با بیان این مطلب که 24 گروه موسیقی در جاهای مختلف و در ساعات مختلف در سطح شهر به اجرای برنامه در ایام نوروز خواهند پرداخت، خبر داد: هفتم کنسرت در سطح شهر کرمان اجرا خواهد شد، ضمن آنکه «سینا درخشنده» در ششم فروردین در پارک مادر و «حمید هیراد» در ترمینال قدیم واقع در بلوار قدس در روز چهارشنبه هفتم فروردین برنامه کنسرت عمومی به صورت رایگان اجرا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 "مهران عالم‌زاده" صبح امروز 26 اسفندماه در آئین گشایش جشنواره نوبهار گفت: در این جنگ اقتصادی شهرداری با تحولات اساسی ثابت کردن که می‌توان با اقدامات جهادی با این جنگ مقابله کرد.

وی از افتتاح بیش از 20 پارک در سطح شهر کرمان در چند روز آینده، خبر داد و بیان کرد: امسال همه اقدامات و کارها برای زیباسازی و همچنین نشاط اجتماعی برای نوروز 98 را در قالب جشنواره نوبهار، شهرداری انجام می‌دهد.

شهردار کرمان اظهار کرد: رونمایی از المان بهار، ایجاده راه پیاده سبز در شهرک مطهری، بهره‌برداری از بوستان طلاب، آلاله، پهلوان، ماهان، ترنج، ریحان، عماد، تمدن، به‌سازی پارک مطهری، آغاز برنامه جنگل قایم و جشنواره فستیوال، گل آرایی میدان گنجعلیخان و المان‌های میدان‌های شهر از جمله اقدامات عمرانی در این ایام صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را از شاخص‌های برنامه‌های نوروز امسال دانست و بیان کرد: بیش از 1500 ساعت برنامه فرهنگی هنری در سطح شهر کرمان در ایام نوروز به نمایش خواهد گذاشت که در شب تحویل سال آئین تحویل سال در پارک مطهری را خواهیم داشت.

وی در پایان به تبیین سایر برنامه‌های شاد و مفرح شهرداری در ایام نوروز در راستای افزایش نشاط اجتماعی در کرمان، خاطرنشان کرد: در شهربازی کرمان نیز هر روز جشنواره شهربازی همراه با برنامه‌های شاد را خواهیم داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی ایام نوروز جنگ شهرداری نوروز جنگل برنامه های متنوع فرهنگی فرهنگی هنری تحویل سال نوروز امسال پارس کنسرت درخشنده پارس نیوز حمید هیراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!