Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:57:10 GMT

دستگيري عاملان نزاع و تيراندازي در بهبهان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۳۷۸

دستگيري عاملان نزاع و تيراندازي در بهبهان

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان از دستگيري 6نفر از عاملان نزاع و تيراندازي غيرمجاز در بخش "تشان"اين شهر، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سرهنگ "رضا پاپي" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: عصر روز گذشته، در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر وقوع نزاع و درگيري به صورت مسلحانه در بخش "تشان" اين شهرستان، بلافاصله نيروهاي پليس به محل اعزام و ضمن مهار درگيري، تحقيقات خود را در اين رابطه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد عده اي از اهالي دو روستا به دليل اختلافات ملکي اقدام به منازعه و تيراندازي کرده اند که در اثر آن 3 نفر جان خود را از دست داده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان با بيان اينکه با اقدام به موقع پليس ضمن مهار نزاع  6 نفر از عاملان نزاع دستگير شده اند، تصريح کرد:دستگيري ساير منازعان با هماهنگي مقام قضائي در دستور کار است.
سرهنگ پاپي گفت: بلافاصله با تشکيل جلسه شوراي تامين و دعوت از بزرگان و ريش سفيدان هر دو طرف منازعه و ارشاد آنان به خويشتن داري و تبعيت از قانون از ادامه نزاع پيشگيري کرده و با گشت زني مستمر و استقرار نيروهاي انتظامي در بخش "تشان" بحمدلله توانسته ايم نظم و امنيت را به منطقه برگردانيم و هم اينک آرامش در اين بخش حاکم است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگيري عاملان نزاع بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی که ظهر روز گذشته در محل میدان فرشید شهرستان تویسرکان بین ۵ نفر رخ داد، بلافاصله مأمورین انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با شگردهای پلیسی موفق به کنترل اوضاع و متوقف کردن درگیری و در نهایت شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد درگیری شدند که پس از دلالت آنها به مقر انتظامی و در باز جویی های به عمل آمده صراحتاً به بزه ارتکابی معترف و اعلام داشتند بدلیل اختلاف ملکی و با استفاده از چوب و قمه با یکدیگر درگیر شده‌اند.

نوری ضمن تصریح اینکه در این درگیری ۲ نفر از عوامل اصلی به شدت مصدوم شدند، بیان داشت: که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیرشده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در خاتمه گفت: یادگیری مهارت کنترل خشم و پیگیری اختلافات از طریق معتمدین و متنفذین محلی و در نهایت مشاورین انتظامی و مراجع قضائی مانع از وقوع نزاع و درگیریهای اینچنین می‌شود.

کد خبر 6096683

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران