Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@13:10:23 GMT

جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید همدان است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۴۵۶

جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید همدان است

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حسین علی‌ای، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، امروز، 26 اسفندماه در دیدار سپاهیان با امام جمعه همدان، با اشاره به میلاد باسعادت امام جواد(ع) اظهار کرد: پرخیرترین مولود اسلام میلاد امام جواد(ع) بوده است.
وی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام شعبانی بیان کرد: امامت جمعه و منصب نمایندگی ولایت فقیه انتخاب نیست، بلکه انتصاب است و از ارکان حاکمیت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) درباره ویژگی‌های استان همدان، گفت: همدان استان کم‌نظیری است که مردم ولایتمدار و رزمندگان خوبی دارد و ظرفیت‌های بالایی در این استان دیده می‌شود.
وی بااشاره به روحیه انقلابی مردم همدان‌ بیان کرد: اکثریت رأی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری، به طرف نیروهای انقلاب بوده است.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) گفت: جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید استان است که به عنوان حجت شرعی در استان محوریت فعالیت‌ها قرار خواهد گرفت و مجموعه بسیج و سپاه استان در کنار نماینده ولی فقیه قرار خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: بنا به تذکر رهبری مبنی بر فتنه‌های احتمالی در سال 98 مطالبه‌گری خاصی صورت نگرفت ولی سال آینده با یک همدلی از نیروهای انقلابی قدم‌های خوبی برخواهیم داشت و انتخابات خوبی برای مجلس و انقلابی برای پیشبرد گام دوم انقلاب برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ۶۰۰ هزار واحد دامی پروانه چرا برای روستائیان و عشایر استان صادر شده است، گفت: سال گذشته ۲.۵ برابر ظرفیت دام عشایر وارد مراتع استان شده بود.

اسفندیار خزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود تعداد دام عشایر کاهش یابد، اظهار کرد: در بازدیدی که از عشایر استان صورت گرفته، گله آنچنانی ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد دام عشایر استان همدان ۴۵۰ هزار رأس است، تصریح کرد: حدود ۷۰ هزار هکتار سامانه عشایری در استان وجود دارد که به ازای هر هکتار برای یک رأس دام پروانه چرا صادر می‌شود.

خزایی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف منابع طبیعی در راستای حفظ مراتع رعایت تقویم کوچ است، ادامه داد: سال گذشته تقویم کوچ با دقت رعایت شد و حتی تعدادی از عشایر دیرتر وارد استان شدند و امسال نیز بارش‌ها کمک کرده و عشایر هنوز به مراتع نرفتند.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان با بیان اینکه وضعیت پوشش مراتع استان بهتر از نرمال شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت پوشش گیاهی مراتع بهتر شده و پیش‌بینی‌هایی برای اطفاء حریق و آتش‌بُر صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه برای چرای دام عشایر وجود داشته باشد و به اندازه ظرفیت مراتع تعلیف دام صورت بگیرد، گفت: تعدادی از فرزندان عشایر شغل پدران خود را ادامه می‌دهند و به کار دامپروری اشتغال پیدا می‌کنند، در حالی‌که ظرفیت مراتع افزایشی نداشته است، بنابراین باید مشاغلی غیر از دامپروری نظیر زنبورداری و صنایع‌دستی برای فرزندان عشایر ایجاد شود.

خزایی با بیان اینکه کسانی‌که خارج از چهارچوب عشایر دام خریداری کرده و اقدام به چرای دام‌های خود در مراتع عشایری می‌کنند نیز پیگیری می‌شوند، ادامه داد: کنترل دام عشایر شروع شده است و بعد از استقرار جمعیت دقیق دام مشخص خواهد شد اما تعداد دام عشایر در سال گذشته ۲.۵ برابر ظرفیت مراتع استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا