Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: در مجموع از عملکرد تیم ایران در جام جهانی روسیه و کسب مقام نایب قهرمانی رضایت دارم.

علیرضا رضایی درباره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت:  کشتی گیران ما بالخصوص نفرات جوان در مرحله مقدماتی و در دیدار برابر کشورهای مغولستان، گرجستان و بالخصوص آمریکا مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقه فینال مقابل روسیه، کشتی های سنگینی برای کشتی گیران ما بود و با توجه به ترکیب ما و روس ها نتیجه قابل پیش بینی بود.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: سالن پر از تماشاچی بود و ما مشکلات دیگری هم در حین برگزاری مسابقات داشتیم. از سوی دیگر یکسری از نفرات جوان ما تجربه چنین میدانی را نداشتند و جو سالن برای آن ها مشکل ساز شد و نتوانستند برنامه های خود را پیاده کنند. یکسری از مسابقات هم پایاپای پیش رفت و البته تعدادی از کشتی گیران ما هم دور از انتظار ظاهر شدند.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید عملکرد تیم کشتی زیر 23 سال (امید) که با 3 تا 4  کشتی گیر بزرگسال در رقابت های جام جهانی در رده ی سنی بزرگسالان شرکت کرد را در مجموع بینیم و من در کل از عملکرد کشتی گیران و کسب عنوان نایب قهرمانی رضایت دارم./ روابط عمومی فدراسیون کشتی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد