Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه پروژه هایی از این دست در راستای توزیع جمعیت و رشد متوازن در مناطق مختلف شهر در حال انجام است.

استاندار خوزستان افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در سال 98 مبلغ 600 میلیارد تومان در بخش عمرانی توسط شهرداری اهواز هزینه می شود که نیمی از آن برای حمل و نقل و تسهیل ترافیک خواهد بود و امیدواریم بتوانیم از این جهت عقب ماندگی های اهواز به عنوان یک کلانشهر را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی توضیح داد: شهرداران اهواز با وجود تلاش هایی که داشتند به دلیل فعالیت دستگاه های بزرگ ملی و عدم توجه کافی این دستگاه ها به منافع محلی آنچنان که مورد انتظار بوده موفق نبوده اند، اما می توان با تشریک مساعی و توجیه کردن و قانع کردن این دستگاه ها به رشد و توسعه شهر کمک نماییم.

استاندار خوزستان ادامه داد: با اقناع سازی و گفتگو می توان بسیاری از موانع را برطرف کرد و معارضین پروژه ها را رفع نمود و ما از این طریق در حال انجام طرح های بزرگی هستیم از جمله جاده ساحلی اهواز ملاثانی که موجب رونق و بهره وری بیشتر از حوضه رودخانه کارون می شود و همچنین پل نهم اهواز که با سرعت در حال پیشرفت است و عرشه آن آماده شده است و اجرای آن بار ترافیکی از منطقه کیانپارس اهواز را کاهش خواهد داد.

گفتنی است، پروژه تقاطع غیرهمسطح منطقه پردیس اهواز که توسط شهرداری این شهر اجرا خواهد شد اقداماتی از جمله سنگ ریزی با قلوه سنگ به میزان 6 هزار و 720 متر مکعب و خاکبرداری 60 هزار متر مکعب انجام خواهد شد.

طول این پروژه 380 متر، عرض آن 24 متر، زیراساس پروژه 2 هزار و 500 متر مکعب، آسفالت پروژه به میزان 216 هزار متر مربع، قالب بندی 31 هزار متر مربع و حجم بتن 15 هزار متر مکعب خواهد بود.

مبلغ اولیه قرارداد  این پروژه 17 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

هدف از ساخت این تقاطع غیرهمسطح تسهیل در دسترسی شهروندان به اتوبان اهواز - خرمشهر و کاهش بار ترافیک خیابان 22 بهمن است.

طول مسیر اصلی که از زیر خط ریل راه آهن سراسری عبور خواهد کرد 410 متر به صورت روباز و تونلی به طول 70 متر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر