Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص یکی از مصوبات جلسه علنی امروز مجلس،‌ اظهار داشت: در مصوبه امروز مجلس درباره دائمی شدن قانون خدمات کشوری اشتباهی برداشت شد و برخی فکر می‌کنند لایحه دولت دائمی شده است.

وی افزود: در حقیقت آن قانون آزمایشی که در سال 86 تصویب شده بود و 11 سال در حالت آزمایشی اجرا می‌شد همان قانون با آن الحاقات و اصلاحاتی که در سالیان گذشته، مجلس اصلاح کرده بود دائمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرآبادی درادامه عنوان کرد: یعنی لایحه‌ای که دولت ارائه کرده بود تصویب نشد بلکه لایحه دولت قرار است بعد از عید بررسی و مواد آن در کمیسیون مشترک بحث شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنینعنوان کرد: امروز من شنیدم فرهنگیان نگران شدند و گفتند این به ضرر ما است اما بدانند اینگونه نیست، آنچه ما تصویب کردیم همان قانون فعلی خدمات کشوری است که البته اصلاحاتی نیاز دارد و به نفع گروه‌های کم درآمدی باید اصلاح شود.

وی عنوان کرد: آنچه که ما تصویب کردیم قانون مزبور به تصویب رسید و هیچ چیز از لایحه دولت تصویب نشد. در لایحه دولت به وبژه برای فرهنگیان ایرادات زیادی دارد و یحث تربیت معلم‌ها و فرهنگیانی که دوره دیدند در لایحه عنوان شده که در سنوات خدمتی آنها محسوب نشود در صورتیکه قطعا در بررسی لایحه حذف خواهد شد. لذا این لایحه باید اصلاح و بررسی شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیسه مجلس شورای جلسه علنی قانون خدمات کشوری دولت قانون لایحه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی دولت قانون خدمات کشوری لایحه معلم اميرآبادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: ما نسبت به این موضوع ایرادی نداشتیم و تایید آن را قبلاً اعلام کردیم، اما ما درباره لایحه برنامه هفتم ایرادات و ابهامات دیگری داشتیم که در حال رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان است و پس از رفع این ایرادات لایحه به طور کامل ابلاغ می‌شود.

وی گفت: طبق مفاد این مصوبه نیز قانون برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟