Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:55:07 GMT

۶.۵ تن انواع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۵۶۲۹

۶.۵ تن انواع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امسال ۲۵۰۰ عملیات توسط عوامل انتظامی در استان انجام و ۶.۵ تن انواع مخدر کشف و ضبط شد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار بخشی کامرانی‌صالح ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی همراهی خوبی در بعد ارتقاء احساس امنیت و آرامش با نیروی انتظامی داشته‌اند؛ امیدواریم بتوانیم ارتقاء در حوزه رسانه و تعاملات پلیس و رسانه را سال آینده داشته داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال 97 حوادث تلخ و شیرین متعددی داشتیم، گفت: امیدواریم سال آینده همراه با عزت برای مردم باشد.

کامرانی‌صالح با اشاره به انجام بیش از 2 هزار و 500 عملیات در بخش‌های مختلف، بیان کرد: بیش از 940 هزار تماس مردمی نیز در سامانه 110 ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است؛ بیش از 50 درصد تماس‌ها در قالب دریافت راهنمایی و مشاوره بوده و 40 درصد منجر به ارشاد شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در حوزه اقدامات پیشگیرانه جرایم، استفاده از شبگرد و نگهبان انجام و بیش از 5 هزار نفر در این خصوص ساماندهی و آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه اولویت‌های مأموریتی پلیس در چند بخش از جمله مبارزه با مواد مخدر، قاچاق و کاهش تصادفات جاده‌ای بوده است، ابراز کرد: در این 3 بخش امسال توفیقات خوبی کسب شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر  بیش از 6.5 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است، یادآور شد: 70 باند در این راستا منهدم و بیش از 10 هزار نفر مصرف کننده و توزیع‌کننده دستگیر شدند؛ 138 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

 کامرانی‌صالح عنوان کرد: در بحث کالای قاچاق نیز امسال 13 درصد افزایش کشفیات را داشتیم که ارزش ریالی آن بیش از 188 میلیارد تومان برآورد شده است و 4 هزار نفر در این خصوص تشکیل پرونده و تحویل مراجع شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به شناسایی 31 انبار احتکار کالای قاچاق در سال جاری، اظهار داشت: در بحث احشام قاچاق نیز بیش از 26 هزار رأس دام قاچاق توقیف شد.

وی با بیان اینکه در تعاملات و تماس مردمی 34 ملاقات در دفتر 197 انجام شد، گفت: با 2 هزار نفر ملاقات چهره به چهره انجام شد؛ بیش از 20 هزار تماس مردمی با 197 نیز به ثبت رسید.

کامرانی‌صالح بیان کرد: در حوزه تصادفات جاده‌ای نیز با وجود افزایش تردد در محورهای مواصلاتی، 16 درصد کاهش تصادفات را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در حوزه فضای مجازی به عنوان یکی از موضوعات مهم 700 فقره پرونده تشکیل شد که افزایش بیش از 25 درصدی را در این حوزه داشتیم.

وی با بیان اینکه جرایم حوزه فضای مجازی کلاهبرداری اینترنتی، برداشت‌های غیرمجاز و ایجاد مزاحمت بوده است، ابراز کرد: بیش از 92 درصد جرایم این حوزه کشف و با مجرمان بسته به نوع جرم برخورد شده است.

 کامرانی‌صالح با اشاره به آگاه‌سازی و آموزش 34 هزار نفر در حوزه فضای مجازی، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آسیب در حوزه فضای مجازی و استفاده درست از این امر نیازمند آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به ویژه برای قشر جوان است.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: متاسفانه در حوزه فضای مجازی بعد از آسیب به پلیس مراجعه می‌کنند اما باید با احساس خطر مراجعه شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ایجابی و سلبی نیز 7 هزار فقره پرونده مراجعه در کلانتریها به مصالحه انجامید، اظهار داشت: با تعاملات و ارتباطات مردم با پلیس بسیاری از پرونده‌ها در حوزه مشاوره کاهش می‌یابد؛ 300 هزار نفر آموزش و اطلاع‌رسانی در این راستا انجام شده است.

نیروی انتظامی ایلام آماده خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی استفرمانده انتظامی خراسان شمالی: شرایط بد اقتصادی سال 97 علت اصلی سرقت‌ها و دستگیری‌هاستفرمانده انتظامی استان کرمان: تجهیزات پلیس کرمان متناسب با جرایم و جغرافیای استان نیست

کامرانی‌صالح با اشاره به صدور بیش از 51 هزار گذرنامه در حوزه امور خدماتی، گفت: 47 هزار فقره گواهینامه نیز در این حوزه صادر و 7 هزار و 500 موتورسیکلت و 10 هزار فقره خودرو شماره گذاری  شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: 5 هزار مشمول نیز از حوزه معاونت وظیفه عمومی به خدمت مقدس سربازی  اعزام شده و در خصوص مشمولان غایب نیز تسهیلاتی برای تخفیف در مراجعه آنها در  نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ارایه 119 هزار خدمت در معاونت بهداری، افزود: برای رفاه حال همشهریان پلیس + 10، از دو ماه پیش در تشخیص هویت و گواهی عدم سوء پیشینه اقدام به ارایه خدمت کرده است.

کامرانی‌صالح ابراز کرد: تعویض پلاک نیز تا 29 اسفندماه انجام و بعد از ایام تعطیلات انجام می‌شود؛ دستگاه پلاک‌زنی توسط راهنمایی و رانندگی از 3 ماه قبل خریداری شد و در شهرستان رزن نیز با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی شهروندان می‌توانند تعویض پلاک را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: چهارشنبه پایان سال اقدامات به ویژه طی 2 سال موجب کاهش آسیب‌ها شده است؛ مراعات مردم و جوانان این مهم را محقق کرد و امسال نیز امیدواریم با کمک مردم و نظارت، حوادث تلخ نداشته باشیم.

وی با اشاره به محدودیت‌ها و برنامه‌های شب چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: امسال در بلوار ارم محدودیت تردد و حضور عوامل انتظامی را خواهیم داشت؛ حضور عوامل را در چهارشنبه آخر سال در سطح شهر خواهیم داشت.

سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه تا امروز مزاحمت با مواد محترقه و هنجارشکنی بسیار کم بوده است، اظهار داشت: برای مزاحمت‌ها در این خصوص تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده و متخلفان دستگیر و بازداشت می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان در توصیه‌هایی به شهروندان گفت: مخالف شادی کردن مردم نیستیم اما شهروندان در چهارشنبه آخر سال مراعات کنند؛ بیش از 200 هزار انواع محترقه نیز کشف و ضبط شده که متاسفانه مقادیری دست ساز بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی و درون شهر، بیان کرد: برنامه‌های ویژه در دستور کار است و بیش از 500 تیم پیاده برای محورهای مواصلاتی حضور دارند.

 کامرانی‌صالح افزود: طرح نوروزی عوامل راهبر از 25 اسفندماه آغاز شده و تا پایان 18 فروردین ماه ادامه دارد.  علاوه بر محورها در پلیس راهور 15 ایستگاه برای خدمات‌رسانی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی امام علی در فرماندهی انتظامی استان به صورت 24 ساعته، یادآور شد: 30 ایستگاه انتظامی نیز برای راهنمایی، ارایه خدمات انتظامی و ترافیکی پیش‌بینی شده است.

کامرانی‌صالح عنوان کرد: در ایام نوروز طرح ترافیکی نیز اجرا می‌شود و برای حوزه های انتظامی بیش از چند هزار پرسنل خدمات‌دهی می‌کنند؛ یک فرزند بالگرد نیروی انتظامی نیز در استان مستقر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در بخشی از اماکن و تفرجگاه‌ها تیم‌های انتظامی به منظور تامین امنیت حضور دارند.
وی با اشاره به فعالیت پاس‌های پیاده در ایام نوروز برای جلوگیری از وقوع سرقت و جمع آوری معتادان، گفت: در ایام نوروز جابجایی اسباب منزل با هماهنگی کلانتری محل امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در محور مواصلاتی عسلویه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سرهنگ حسین خواجه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش مستمر جابجایی و دپوی کالای قاچاق و مواد مخدر اظهار داشت: در اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه گفت: مأموران با مشکوک به کامیون باری حامل بار هندوانه مشکوک محموله آن را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس عسلویه از کشف محموله تریاک جاسازی شده در بار هندوانه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار 106 کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در 13 عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات 2 متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است. در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری در بخش‌های مختلف برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت