Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار دنياي فوتبال را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش آريا، نشريه اکيپ فرانسه از تلاش دوباره بارسلونا براي جذب آنتوان گريزمن خبر داده است. اين باشگاه فصل گذشته ماه ها با گريزمن مذاکره کرد اما اين بازيکن در نهايت تصميم گرفت قراردادش با اتلتيکو را تمديد کند. اکيپ مدعي شده که گريزمن پس از حذف اتلتيکو به دست يوونتوس در ليگ قهرمانان به فکر ترک اين تيم افتاده و بارسا آماده است تا دوباره شانس خودش را امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش اکيپ آمده که بند فسخ قرارداد گريزمن در تابستان از 200 ميليون يورو به 120 ميليون کاهش مي يابد.
گريزمان 27 ساله تابستان گذشته علي رغم توافقات شفاهي‌اش با بارسلونا و شخص بارتومئو، تصميم گرفت قراردادش با اتلتي را تمديد کند تا به نوعي به نماد پروژه اين باشگاه تبديل شود. گريزمان البته براي اين نقش، دستمزد بسيار بالايي هم دريافت مي‌کند. با اين حال، اوضاع شايد خيلي زود دوباره تغيير کند. نشريه فرانسوي اکيپ گزارش داده حذف مقابل يوونتوس در ليگ قهرمانان اروپا باعث شده تا اين ستاره فرانسوي بار ديگر در تصميمي که چند ماه قبل گرفت، دچار شک و ترديد شود.
گريزمان نسبت به عملکرد و نتايج اتلتي در اروپا و لاليگا نااميد شده و مدام به اين فکر مي‌کند که اگر يک تصميم ديگري گرفته بود، چطور مي‌شد. اون پاسخ منفي به تيمي داد که مي‌رود تا بار ديگر قهرمان لاليگا شود و هم اکنون برخلاف اتلتي در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا حضور دارد و فيناليست کوپا دل ري هم هست. از طرف ديگر در بارسا هم که چند گزينه را براي تقويت خط حمله روي ميز دارد، هنوز هم هستند مديراني که از خريد گريزمان استقبال مي‌کنند حتي اگر اين بازيکن در تابستان به نحوي نه چندان مطلوب، زير قولش زد و در اتلتي ماند.
والورده يکي از کساني است که به شدت به گريزمان علاقه دارد و در واقع پس از منتفي شدن خريد او بسيار سر خورده شده بود. بارسا هم اگرچه هنوز به طور رسمي دوباره تحرکاتي در اطراف گريزمان نداشته ولي اوضاع را زير نظر دارد. گريزمان اکنون قيمتي 120 ميليون يورويي دارد و اگر نهايتا بنا باشد راهي بارسلونا شود، بايد با کاهش چشمگير دستمزد نجومي فعلي‌اش در اتلتي هم موافقت کند. فوتبال، هر روز داستان جديدي براي گفتن دارد و اوضاع مي‌تواند تنها پس از گذشت چند ماه به کلي تغيير کند. گرچه هم اکنون همه چيز در حد همان ترديد و شايعات است.

- پيش از اين نيز اعلام شده بود که هامس رودريگز، هافبک تهاجمي کلمبيايي خواهان بازگشت به رئال مادريد در پايان فصل جاري است ولي بازگشت زين الدين زيدان همه چيز را تغيير داد و حتي گفته مي شود با جذب ادر ميليتائو، رودريگز ديگر جايي در مادريد نخواهد داشت. کارلوس گونزالز، نويسنده مارکا طي خبري در اين خصوص نوشت که هامس رودريگز نمي خواهد پس از فصل جاري در بايرن مونيخ بماند و حتي حضورش در ترکيب اصلي طي هفته هاي اخير نيز موجب نشده تصميم وي برگردد. هامس قصد دارد که به رئال مادريد برگردد و با زيدان و فلورنتينو پرز در خصوص آينده اش صحبت کند. هدف او ماندن در رئال مادريد است اما اگر باشگاه او را نخواهد، مي خواهد به جاي ديگري جز بايرن مونيخ برود. هامس رودريگز فصل گذشته با انتقالي قرضي راهي بايرن مونيخ شد و در فصل گذشته و جاري بيش از 60 مرتبه پيراهن باواريايي ها را بر تن کرده است.

- همان طور که انتظار مي‌رفت، باشگاه سويا اعلام کرد با مونچي براي بر عهده گرفتن پست مديريت ورزشي به توافق رسيده تا اين مدير نام آشناي دنياي فوتبال که مقطع کوتاهي را در رم سپري کرد، به اندلس برگردد. قرارداد مونچي با سويا از ابتداي ماه آوريل معتبر خواهد بود و او روز دوشنبه به هواداران سويا معرفي خواهد شد.

- در هفته بيست و هشتم لاليگا، تيم صدرنشين والورده در استاديوم بنيتو ويا مارين ميهمان شاگردان کيکه ستين خواهد بود. بازي در ويا مارين براي تمام تيم‌ها از بازي‌هاي دشوار فصل به شمار مي‌رود و بارسا هم از اين قاعده مستثني نيست. با اين حال آمار گواهي مي‌دهد که بارسا بيش از يک دهه است که در لاليگا در خانه بتيس شکست نخورده است. به بيان دقيق‌تر، آخرين بار در فصل 2007/08 بود که تيم فرانک رايکارد در بنيتو ويا مارين با نتيجه 2-3 شکست خورد. در آن بازي گل‌هاي بارسا را بويان کرکيچ و اتوئو به ثمر رساندند. از آن پس بارسا هفت بار در لاليگا در خانه بتيس به ميدان رفته - بتيس در اين مقطع سه فصل را در دسته دوم اسپانيا سپري کرد - و هيچ يک را نباخته است. 4 برد و 3 تساوي حاصل کار آبي اناري‌ها در اين مدت بوده است که بردهايي نظير 1-4 با هدايت تاتا مارتينو و 5-0 با مربي‌گري ارنستو والورده نيز به ثبت رسيده است. بارسا امشب مي‌تواند با کسب سه امتياز هم اين روند مثبت را بهبود ببخشد؛ هم انتقام شکست 4-3 بازي رفت را بگيرد و هم اختلافش با اتلتيکو مادريد در رده دوم جدول را از 7 به 10 امتياز برساند. يک تير و سه نشان.

- روز گذشته ماسيميليانو الگري، سرمربي يوونتوس در کنفرانس خبري خود اعلام کرد که کريستيانو رونالدو در بازي با جنوا استراحت مي کند و در ليست بازي با اين تيم حضور ندارد. کوريره دلاسرا گزارش مي دهد با وجود به فروش رفتن تمام بليط هاي بازي جنوا و يوونتوس که در استاديوم لوييجي فراريس برگزار مي شود، تعدادي از هواداران يوونتوس و جنوا پس از اين که فهميدند رونالدو در اين ديدار حضور نخواهد داشت، خواهان بازپس گيري پول بليط خود شده اند. بسياري از هواداران، دوست داشتند تا کريستيانو رونالدو را از نزديک در زمين مسابقه ببيند اما غيبت غيرمنتظره او، خبر بدي براي هواداران يوونتوس و جنوا است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گريزمان بارسلونا اتلتيکو مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!