Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صبح روز یکشنبه با حضور اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان، مسعود کاظمی شهردار، فرداد جنابی رییس شورا و بقیه اعضای شورای شهر لاهیجان، مدیران ادارات و شهرداری در جمع آوری زباله های شهر لاهیجان شرکت و شهر را از وجود زباله پاک کردند.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این باره گفت: در آستانه سال نو با اجرای برنامه ای تحت عنوان شهر آرا، با هدف همراهی با پاکبانان برای تمیزی و پاکیزگی شهر لاهیجان و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست شهری شرکت کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی معابر شهر لاهیجان بطور مستمر ادامه خواهد داشت و تمام تلاش بر این است که شهری عاری از زباله و پسماند داشته باشیم و محیطی مفرح برای شهروندان و مسافران فراهم شود.
شهردار لاهیجان خواستار مشارکت همه شهروندان و سازمان های مردم نهاد برای حفظ پاکیزگی شهر لاهیجان شد و از شهروندان و مسافران خواست از ریختن زباله در فضاهای عمومی و طبیعت خودداری کنند.
همچنین فرماندار لاهیجان در بخش رودبنه حضور یافت و در پاکسازی این بخش که توسط مسوولان این بخش و مدیران شهری رودبنه انجام گرفت در پاکسازی محیط و جمع آوری زباله های مردم این بخش نیز شرکت کرد.
بخشدار رودبنه در این باره گفت: دهیاران و شورای بخش در پاکسازی و جمع آوری پسماندها مدیریت کردند و با مشارکت مردم همه روستاهای این بخش نسبت به جمع آوری زباله ها بویژه زباله های حاشیه جاده ها ، رودخانه ها و فضاهای سبز اقدام شد.
سید محمد علوی افزود:برای پاکسازی سواحل دریا نیز در این بخش نیز توسط شرکت تعاونی دهیاران بخش رودبنه اقدام شد.
روزانه بین 150تا 180تن پسماند درشهرستان لاهیجان جمع آوری و در محلی بین دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل بنام تموشل دفع می شود.
6029 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سال نو شورای شهر طبیعت محیط زیست مردم نهاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در شهر مشهد تولید می‌شود. - اخبار استانها -

احسان نجاری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت: افزایش ورود زائران به شهر مشهد مقدس و میزان ماندگاری آن ها، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث افزایش میزان تولید زباله در شهر مشهد نسبت به سال گذشته همزمان با اولین ماه سال بوده است.

وی تصریح کرد: طی فروردین ماه سال جاری 54 هزار و 800 تن پسماند از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شده است و 2 هزار و 800 تن فقط زباله خانگی جمع‌آوری شده در اولین روز سال جدید بوده که در سال‌های گذشته در این کلانشهر بی‌سابقه بوده است.

نجاری‌مقدم با بیان اینکه بصورت روزانه 1767 تن زباله از سطح شهر مشهد جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ثانیه بیش از 20 کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود.

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: میزان زباله جمع‌آوری شده در فروردین ماه سال گذشته حدود 50 هزار تن بوده است و کل پسماند جمع‌آوری شده سال 1402 بیش از 650 هزار و 300 تن اعلام شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله