Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جشنواره بین المللی فیلم وارش هر دو سال یک بار در بابل برگزار می شود، اما نهمین دوره آن پس از 4 سال وقفه قرار است اردیبهشت 1398 برگزار شود.
احمد حسین زادگان روز یکشنبه در نشست جشنواره بین المللی فیلم وارش در استانداری مازندران با اشاره به این موضوع که بنا داریم با همکاری مدیران استان و فعالان فرهنگی و هنری جشنواره فیلم وارش را در شهرهای مختلف استان برگزار کنیم، افزود: هرچه جشنواره های ملی و بین المللی در مازندران رونق یابد،داشته هایمان در ابعاد ملی و بین المللی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مازندران از ظرفیت های مهم و فراوانی در حوزه های گوناگون برخوردار است و جشنواره فیلم وارش یک ظرفیت تاثیرگذاربرای روایت جذاب ظرفیت هایمان محسوب می شود.
حسین زادگان اظهار داشت: کم توجهی و جفا به جشنواره فیلم وارش که طی سال های اخیر صورت گرفته است می بایست جبران شود و این جشنواره به بهترین نحو ممکن از لحاظ کیفی برگزار شود.
وی گفت: استان مازندران در عرصه فرهنگ و هنر از چهره های ملی فراوانی برخوردار است و حضور این هنرمندان می تواند مزیتی برای استان باشد.
استاندار مازندران با بیان این نکته که صنایع دستی، آئین های بومی و موسیقی محلی در آستانه فراموشی است، تاکید کرد: جشنواره فیلم وارش با رویکردهای مناسبی که دارد می تواند سبب احیا موضوعات این چنینی شود و نسل امروز را با فرهنگ بومی پیوند دهد.
وی با بیان این که جشنواره فیلم وارش متعلق به مازندران است و نه یک شهر، افزود: وارش باید به بهترین نحو ممکن و با بازتاب ملی و بین المللی برگزار شود و مسولان مرتبط نباید کوتاهی در این رویداد داشته باشند.
6990/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مازندران جشنواره بین المللی فیلم فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری موسیقی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی