Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد در مراسم افتتاح فاز‌های ۱۳ و ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی در کنگان با بیان اینکه در طلیعه گام دوم بیانیه رهبر معظم انقلاب این فاز‌ها افتتاح می‌شود اظهار داشت: این طرح‌ها به عنوان گام مهمی در راستای شاخص‌های اقتصاد مقاومتی وارد مدار تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در زمان تحریم ظالمانه دشمنان محقق شده است افزود: این طرح‌ها با انسجام و اتحاد ملت ایران و تبدیل تهدید‌ها به فرصت محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) افزود: سپاه امروز در این جنگ تمام‌عیار اقتصادی کنار دولت خدوم قرار دارد و همواره در توسعه و پیشرفت کشور به‌عنوان پیمانکار عمومی تلاش می‌کند.

سعید با اعلام اینکه توانمندی بخش خصوصی در عرصه‌های اقتصادی بسیار بالا است گفت: فاز‌های ۱۳ و ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی در اجرا ۱۰۰ درصد و راه‌اندازی ۱۰۰ درصد و تأمین تجهیزات ۷۰ درصد ایرانی استفاده کرده است.

وی گفت: در اجرای این طرح ۳۰۰ کیلومتر حفر چاه گاز در قالب ۷۶ حلقه با عمق بیش از ۵۲۵۰ متر انجام شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در اجرای فاز‌های ۱۳ و ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی ۱۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده که با صادرات محصولات جانبی این میزان سرمایه گذاری یک‌ساله برمی‌گردد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارس جنوبی سرمایه گذاری قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل گمرکات استان، در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: در این مدت ۱۴۲ هزار تُن کالا از گمرکات خراسان جنوبی به ارزش ۴۳ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.

کوهگرد افزود: صادرات قطعی کالا‌های تولیدی صادراتی استان به ارزش ۱۱ میلیون دلار به وزن ۷۱ هزار تن بوده که در مقایسه با پارسال ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: کالا‌های تولیدی استان در این مدت به کشور‌های عراق، ارمنستان، پاکستان، قزاقستان، ترکمنستان و افغانستان صادر شده است.

مدیر کل گمرکات استان افزود: سیمان، روغن سوخت تقطیری، صیفی جات، کاشی و سرامیک، مصنوعات پلاستیکی و نمک خوراکی از جمله کالا‌های صادراتی از گمرک خراسان جنوبی در این مدت بوده است.

کوهگرد به مجموع کالا‌های اظهار شده در سایر گمرکات کشور، خروجی از گمرک ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه‌های مرزی استان در این مدت مدت اشاره کرد و گفت: در این مدت ۷۱ هزار تُن کالا به ارزش ۳۲ میلیون دلار کالا‌های تولیدی دیگر استان‌های کشور از طریق گمرکات استان صادر شده است.

کوهگرد گفت: این صادرات به لحاظ ارزشی ۸۸ درصد افزایش داشته است.

وی شیشه، اوره پریل، کاشی و سرامیک، ظروف شیشه‌ای، شمش آهن و سایر کالا‌ها را از اجمله این کالا برشمرد.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی