Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام امروز در نشست خبری اظهار کرد: تلاش سازمان صدا وسیما در سال های اخیر بر این بوده تا اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی بتوانند با بهرتین کیفیت برنامه های رادیو تلویزیون را تماشا کنند .
وی افزود : گسترده کردن پوشش شبکه دیجیتال برای تحقق این امر دنبال شده و در این راستا هم اکنون بخش های قابل توجهی از مناطق استان ایلام از شبکه دیجیتال برخوردار هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل صدا و سیمای ایلام، تاکید کرد: ۹۷ درصد چمعیت استان هم اکنون به شبکه دیجیتال متصل شده و تنها سه درصد در نقاط کور و دورافتاده قرار گرفته که برای سال آتی پوشش قرار دادن بخش عمده ای از این نقاط در اولویت صدا و سیمای استان ایلام قرار دارد .
بازوند تصریح کرد : طبق نظرسنجی های عمومی ۷۵ درصد مردم بیننده برنامه های سیمای استانی و ۲۴ درصد شنونده برنامه های رادیو هستند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی برای ایام نوروز ۹۸ خبر داد و اضافه کرد: 8 هزار و ۴۰۵ دقیقه برنامه تلویزیونی و 8 و ۸۰ دقیقه برنامه رادیویی در طول تعطیلات نوروزی از شبکه های استانی پخش خواهد شد .
مدیرکل صدا و سیمای ایلام ویژه برنامه تحویل سال، ۱۵ برنامه زنده وهارانه، تولید برنامه های مختص به راهیان نور، پخش ۳۰ فیلم سینمایی، پخش ۱۰ مستند با محوریت معرفی استان ایلام از دیگر برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام در ایام نوروز است
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی صداوسیما قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس در حال پخش است.
فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده و
برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه آماده شده است.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
فعالیت‌های تبلیغاتی همه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی