Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - به مناسب سال نو ، جشنواره نوروزی عکس و فیلم موبایلی با عنوان 'جزیره شاد ' در 4 محور موضوعی در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، این جشنواره به همت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با همکاری بخش خصوصی از 27 اسفند 97 کلید می خورد .
روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، روز یکشنبه در فراخوانی اعلام کرد: این جشنواره نوروزی در دو بخش عکس و فیلم موبایلی در چهار محور 1) تفرج و گردشگری، فضاهای باز و بسته، 2) آداب میزبانی و مهمانی، دین و فرهنگ ایرانیان، 3) گردشگران و کیشوندان، یکدل و با نشاط، 4) رضایت و خرسندی، امکانات و زیر ساخت ها آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر این گزارش، در بخش عکس مجتبی آقایی، محمد سعید ایزدی و امیر مهدی نجفلو شهپر و در بخش فیلم آرمین ایثاریان، علی افشار و کامیار لطفی داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره را بر عهده دارند.
برگزیدگان این جشنواره در بخش عکس علاوه بر تندیس و لوح تقدیر به ترتیب مبلغ شش میلیون تومان برای مقام اول، چهار میلیون تومان برای مقام دوم، سه میلیون تومان برای مقام سوم، دو میلیون تومان برای مقام چهارم و یک میلیون تومان برای مقام پنجم در نظر گرفته شده است.
همچنین به برگزیدگان بخش فیلم نیز علاوه بر تندیس و لوح تقدیر ، مبلغ هشت میلیون تومان به مقام اول، شش میلیون تومان به مقام دوم، چهار میلیون تومان به مقام سوم، دو میلیون تومان به نفر چهارم و یک میلیون تومان به نفر پنجم اهدا خواهد شد.
علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، نحوه ثبت نام و ارسال آثار خود تا تاریخ 31 فروردین 98 به وب سایت جشنواره به آدرس www.urbanfestival.kish.ir مراجعه کنند.
اسامی منتخبین در تاریخ 19 اردیبهشت 98 اعلام و مراسم اهدای جوایز و نمایش آثار برگزیده نیز در تاریخ 26 اردیهشت انجام می شود.
1341 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره نوروز 98 كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان