Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:53:40 GMT

ستاره آرژانتینی آژاکس به بارسلونا پیشنهاد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۶۷۹۴

ستاره آرژانتینی آژاکس به بارسلونا پیشنهاد شد

بارسلونا سخت به دنبال این است تا برای فصل بعد یک دفاع چپ به عنوان ذخیره ای مناسب برای جوردی آلبا به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"،  وقتی لوکاس دینیه بارسا را در تابستان امسال به مقصد اورتون ترک کرد، پیش بینی می شد که سران بارسلونا برای جذب بازیکن جانشین او اقدام کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و جوردی آلبا در سمت چپ بارسا کاملا تنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقطعی از فصل قرار بود میراندا از تیم دوم بارسا ذخیره آلبا شود اما بازی های او در کوپا دل ری متقاعدکننده نبود؛ به طوریکه در بازی رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سویا که آلبا حضور نداشت، والورده ترجیح داد از سمدوی راست پا در سمت چپ استفاده کند. تغییری که جواب نداد و خسوس ناواس بارها از آن منطقه خطرساز شد.

 

 

 

 

برای فصل بعد اما سران بارسا تصمیم قطعی خود برای جذب یک مدافع چپ را گرفته اند و باید دید در نهایت کدام بازیکن پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد.

طبق ادعای اسپورت، نیکولاس تاگلیافیکو، آخرین گزینه ای بوده که به بارسا پیشنهاد شده است. ستاره 26 ساله و آرژانتینی آژاکس که فصل فوق العاده ای را سپری کرده و با این تیم تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کرده است. او در این رقابت ها برای تیم هلندی گلزنی نیز کرده است. 

او از سوی مدیر برنامه هایش به بارسا پیشنهاد شده و مسئولان این باشگاه در حال بررسی این پیشنهاد هستند؛ هرچند که در حال حاضر بعید است که گزینه نهایی بارسا تاگلیافیکو باشد. او سخت مورد توجه اتلتیکو مادرید نیز قرار دارد و شانسش برای پیوستن به این باشگاه بیشتر خواهد بود.

 

بارسلونا یوردی آلبا آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا یوردی آلبا آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی