Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر،  وزیر ورزش و جوانان گفت: نکته قابل توجه در استان بوشهر رغبت بخش خصوصی برای کمک به دولت در حوزه ورزش است به طوری که تعداد باشگاه های خصوصی از ۵۰۰ باشگاه در سال ۹۲ به ۱۱۰۰ باشگاه در سال ۹۷ رسیده و رشد بیش از دو برابری داشته است. امروز توفیق داشتیم تا به همراه رئیس جمهور محترم در جمع مردم عزیز و شریف استان بوشهر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امروز ۴ فاز پارس جنوبی توسط دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد که کار بزرگی در حوزه صنعت استان و شهرستان عسلویه است.

وی ادامه داد: در بخش ورزش پنج پروژه را به دستور رئیس جمهور افتتاح خواهیم کرد که مجموعاً ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف برای ساخت این ورزشگاه ها هزینه شده است. نکته مهمی که وجود دارد این است که این ورزشگاه ها در مدت زمان کوتاهی ساخته شده‌اند و چهار پروژه در عرض یک سال به بهره برداری رسیدند.  امیدواریم با افتتاح این پروژه ها گام‌های خوبی در جهت رشد و توسعه ورزشی استان برداریم.  هرچند در گذشته هم استعدادهای زیادی از استان بوشهر در تیم‌های ملی ما حضور داشتند اما امیدوارم با افتتاح این پروژه ها شاهد تحولات خوبی در ورزش استان و بروز و ظهور استعدادهای فراوانی در استان باشیم.

سلطانی فر تصریح کرد: خوشبختانه استان بوشهرسرانه ورزشی خوبی دارد و این سرانه از ۶۴ سانتی متر مربع به یک متر ۱۴ سانتی متر مربع افزایش پیدا کرده است.  همچنین در سال ۹۲ هیچ خانه ورزش روستایی در استان وجود نداشت ولی درسال ۹۷ تعداد ۶۳ خانه ورزش روستایی به بهره برداری رسیده است.  تعداد سمن های جوانان از دو سمن در سال 92 به 35 سمن در سال 97 رسیده است.  نکته قابل توجه در استان بوشهر حضور بخش خصوصی برای کمک به دولت در حوزه ورزش است به طوری که تعداد باشگاه های خصوصی از ۵۰۰ باشگاه در سال ۹۲ به ۱۱۰۰ باشگاه در سال ۹۷ رسیده و رشد بیش از دو برابری داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر بخش خصوصی دولت رشد و توسعه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم‌اکنون مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان وجود ندارد و در واقع می‌توان گفت که تعداد این مدارس به حداقل ممکن رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علی اسماعیلی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ۲۲۷ هزار و ۳۴۵ دانش‌آموز از پیش‌دبستانی تا پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۵۹۵ همکار در زمینه تعلیم و تربیت استان مشارکت می‌کنند.

وی همچنین از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در سال‌جاری از طریق آزمون‌های استخدامی تعداد یک هزار و ۴۰۰ معلم جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند که این تعداد استخدام در تاریخ آموزش و پرورش بی‌سابقه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به نامناسب بودن برخی مدارس استان گفت: این موضوع دلایل خاص خود را دارد، درحالی‌که در سال‌های گذشته اعتبارات خوبی برای تخریب مدارس نامناسب و بازسازی و بهینه‌سازی فضای آنها اختصاص پیدا کرد اما در عمل این اعتبارات محقق نشد.

وی با بیان اینکه اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان سال گذشته ۲۱۸ کلاس درس را به آموزش و پروش استان تحویل داد، اظهار داشت: هم اکنون هیچ مدرسه‌ای به حال خود رها نشده است و بروز یک مشکل در مدرسه ای را نباید به همه مدارس تعمیم داد.

اسماعیلی با بیان اینکه با بیان اینکه پس از مدت‌ها مشکل تامین نیروی انسانی در رشته‌های فنی‌وحرفه ای استان رفع شد، افزود: برای سال تحصیلی جدید تامین ۱۴۰ نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، تعداد متقاضیان برای ورود به آموزش‌وپرورش از دستگاه‌های دیگر افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ نفر تقاضای خود را در این زمینه اعلام کردند که البته بر اساس مدرک تحصیلی و جدول شغلی بررسی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص مدارس کانکسی در استان، گفت:هم‌اکنون مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان وجود ندارد و در واقع می‌توان گفت که تعداد این مدارس به حداقل ممکن رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در رابطه با پرداخت حق سرویس دانش‌آموزان مناطق محروم نیز افزود: طبق قانون ۵۰ درصد حق سرویس دانش‌آموزان مناطق محروم به عهده آموزش و پرورش است، اما در سال‌جاری بیشتر از این مقدار پرداخت می‌شود.

کد خبر 749408

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج