Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین عبدالله واحدی عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری امسال نیز مانند سال های گذشته هم‌ زمان با سایر استان‌ های کشور از 28 اسفند جاری آغاز می شود و تا 14 فروردین‌ سال 98 ادامه دارد.
وی افزود: در این روزها 24 خیمه معرفت شامل غرفه ‌های کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه‌ بگیرید، غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی و تربیت فرزند، تبلیغ چند رسانه‌ ای، عرضه محصولات فرهنگی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و عفاف و حجاب بر پا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه در این خیمه ‌ها 33 غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی برپاست، عنوان کرد: از ظرفیت 33 مبلغ بومی و اعزامی از قم که دوره ‌های مختلف کار با کودک و تبلیغ چند رسانه‌ای را گذرانده ‌اند استفاده خواهد شد.
وی افزود: آئین غبارروبی و عطرافشانی بقعه های متبرکه برنامه های دیگر مانند جشن میلاد حضرت امیرمومنان علی بن ابیطالب(ع)، برنامه تحویل سال نو، اقامه نماز جماعت، رحلت حضرت زینب‌(س) و عید مبعث رسول اکرم(ص) در این روزها پیش‌ بینی ‌شده است.
7342م/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 حضرت زینب طرح آرامش بهاری قرآن کودک و نوجوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، بطور تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت در سمنان
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت در سمنان
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت در سمنان