Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی، دیدار تیم‌های پیکان و صنعت نفت را از نزدیک تماشا کرد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر امروز (یکشنبه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سکوهای خالی ورزشگاه شهدای شهر قدس بیش از هر چیز دیگر به چشم می‌خورد و کمتر از 10 نفر در روزی بارانی در ورزشگاه حضور داشتند که تیم پیکان را تشویق می‌کردند!

* محمد قاضی ،مهاجم تیم فوتبال پیکان پس از هفته‌ها غیبت در ترکیب تیمش امروز در ترکیب اصلی این تیم مقابل صنعت نفت به میدان رفت.

* حسین فرکی، سرمربی تیم پیکان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت صنعت نفت رفت و با اعضای این تیم خوش‌وبش کرد.

* جایگاه خبرنگاران به دلیل بارش باران شرایط مطلوبی نداشت و از قسمت‌هایی از سقف این جایگاه آب به داخل می‌آمد.

* کادرفنی تیم صنعت نفت پس از پایان بازی به شدت نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت و حتی این اعتراض به داخل زمین نیز کشیده شد.

* مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی نیز در ورزشگاه شهدای شهر قدس حضور داشت و از جایگاه ویژه بازی را تماشا کرد.

لیگ برتر فوتبال| صنعت نفت در آخرین بازی سال هم ترک عادت نکرد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر (جام خلیج فارس)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر جام خلیج فارس لیگ برتر جام خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان