Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بانک ملت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، پیشرو‌ترین بانک ایرانی به شمار می‌آید. بانکداری الکترونیک بانکدار ملت به چهار دسته کلی تقسیم می‌شود: سامانه‌های مبتنی بر وب، سامانه‌های مبتنی بر تلفن و تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سایر خدمات الکترونیک.

در سلسله‌ گزارش‌هایی به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پایانه‌های سفارش‌دهی ویژه» یکی از خدمات الکترونیک  بانک ملت است که در ادامه نگاهی به این سامانه خواهیم داشت:

پایانه‌های نوبت دهی ویژه بیمارستان ها

پایانه های نوبت دهی ویژه بیمارستان ها و مراکز پزشکی امکان دریافت نوبت از سوی مشتریان قرار داده شده است که علاوه بر حذف صندوق های انسانی در ایجاد نظم و سازمان دهی واحد تجاری مؤثر هستند. مشتریان در این پایانه ها می توانند به راحتی نوبت خود را ثبت کرده و پرداخت مربوطه را از طریق کارتهای شتابی انجام دهند. در نهایت رسید پرداخت و فاکتور مربوطه را دریافت می کنند. این پایانه ها کاملا با صندوق مراکز درمانی، یکپارچه بوده، بطوریکه منوی پایانه منطبق بر اطلاعات مرکز درمانی است و اطلاعات دریافت شده نیز بصورت برخط در صندوق ثبت می گردد. پایانه های سفارش‌دهی ویژه فود کورت ها، رستوران ها پایانه های سفارش دهی ویژه فود کورت ها، رستوران ها، فست فودها، آبمیوه و بستنی و سایر اصناف مرتبط در این پایانه ها امکان دریافت سفارش از سوی مشتریان را دارد و صندوق های سنتی را حذف می کند. مشتریان در این پایانه ها می توانند به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و پرداخت مربوطه را از طریق کارتهای شتابی انجام دهند. در نهایت رسید پرداخت و فاکتور مربوطه را دریافت می کنند. این پایانه ها کاملا با صندوق رستوران مربوطه، یکپارچه بوده، بطوری که منوی پایانه منطبق بر اطلاعات رستوران است و اطلاعات سفارشات دریافت شده نیز بصورت برخط در صندوق رستوران ثبت می گردد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: الکترونیک بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش از این اعلام شده بود تاریخ آن به تعویق افتاده، از امروز (پنجم اردیبهشت) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمام دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا، می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا نهم شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع و ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 747419

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ + لینک ثبت نام
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد