Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@12:24:55 GMT

درون دماغ مرد ۵۹ ساله دندان درآمد!! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۷۶۵۵

درون دماغ مرد ۵۹ ساله دندان درآمد!! + عکس

 رویداد۲۴ یک نمونه پزشکی عجیب توجه بسیاری از کارشناسان را جلب کرد، به طوری که حتی در ژورنال پزشکی نیز به آن اشاره شد.

مردی دو سال با مشکل تنفس روبرو بود و یکی از مجراهای بینی او مسدود شده بود به طوری که توانایی بویایی خود را از دست داده بود. او هنگام مراجعه به پزشک متوجه شد دلیل این مشکل ویروس یا عفونت باکتریایی نیست، بلکه دندانی است که درون بینی‌اش روییده است!

طبق گزارشی که در BMJ Case Reports منتشر شده پزشکان از انبرک برای خارج کردن دندان از مجرای بینی این مرد استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قبل از این تشخیص پزشکی عجیب مرد ۵۹ ساله روش‌های مختلفی را برای درمان گرفتگی مجرای بینی خود آزمایش کرد و پس از آنکه نتیجه‌ای نگرفت به بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان دانشگاه Aarhus در دانمارک مراجعه کرد. در آنجا یک سی تی اسکن نشان داد توده‌ای در کف مجرای بینی او وجود دارد.


اتفاق عجیب برای مرد دانمارکی



پزشکان این مرد ابتدا تصور می‌کردند این برجستگی یک کیست پوستی یا یک دندان باشد که در مکان معمول خود نروییده است.

بررسی بیشتر نشان داد این توده یک دندان است که با بافت متورم مجرای بینی پوشیده شده است.

هنوز کاملاً مشخص نیست چرا این دندان در مجرای بینی فرد روییده است. به گفته پزشکان نمونه‌هایی مانند این مورد بسیار نادر هستند.

طبق گزارش مذکور گاهی اوقات به دلیل عفونت ممکن است دندان درون بینی فرد بروید.


درآمدن دندان درون بینی مرد دانمارکی


 
اتفاق عجیب برای مرد دانمارکی


 

 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مرد دانمارکی توده در بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: آمریکا تا دندان مسلح می‌آید
  • بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است