Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:38:39 GMT

تعیین قهرمان لیگ برتر والیبال به دیدار سوم کشید

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۷۹۷۶

تعیین قهرمان لیگ برتر والیبال به دیدار سوم کشید

تهران - ایرنا - تیم شهرداری ورامین شکست دیدار نخست فینال لیگ برتر والیبال برابر سایپا را جبران کرد تا کار برای تعیین قهرمان به بازی سوم کشیده شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا؛ دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران بعد از حل شدن مشکل چکه کردن سقف سالن ١٢ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این دیدار شهرداری ورامین توانست با نتیجه ٣ بر یک سایپا را شکست دهد تا رقابت این دو تیم برای قهرمانی به دیدار سوم کشیده شود.
سایپا، ست اول این مسابقه را ٢٥ بر ٢٠ به سود خود تمام کرد و می توانست با ادامه این روند جشن قهرمانی برپا کند؛ اما شهرداری ورامین خیلی زود به خودش آمد و سه ست بعدی را با نتایج ٢٦ بر ٢٤، ٢٥ بر ١٨ و ٢٥ بر ٢٠ برنده شد و در نهایت ٣ بر ١ پیروز شد تا رقابت این 2 تیم در مجموع یک بر یک برابر شود.
فینال سوم و پایانی، فردا (دوشنبه) از ساعت ١٦ در سالن ١٢ هزار نفری مجموعه آزادی برگزار می شود.
افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، مسعود یزدان پناه دبیر سازمان لیگ در کنار امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی و سعید رضایی مربی تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
همچنین این دیدار با حضور مهمانان ویژه برگزار شد. نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا، افشاردوست دبیرکل سابق فدراسیون و رئیس ورزش منطقه آزاد کیش، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ، سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، گل محمدی رئیس ورزش و جوانان استان تهران، نوری رئیس هیات والیبال تهران، شیعی مدیرعامل پیکان، شیخ الاسلامی مدیرعامل پیام خراسان، پیمان رضایی مدیرعامل شهرداری ارومیه و همچنین پیشکسوتان والیبال با حضور در سالن تماشاگر این دیدار بودند.
ورزشی*٩٢١٩*3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش توپ و تور واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: نزدیک به ۳ دهه در فدراسیون سوارکاری و والیبال حضور داشتم و با استاد اسکویی ارتباط نزدیکی داشتم. او  هیچگاه نقد تخریبی نداشت و همیشه در برنامه ها تبسم داشتند و فکر می کنم الگو بسیار خوبی برای اهالی رسانه می است و بسیاری از شاگردان ایشان نیز خصوصیات خوب استادشان را یاد گرفته اند.

او ادامه داد: روحبه مردم داری استاد اسکویی برای همه ما الگو بود و وطن پرستی یکی از ویژگی های اصلی ایشان بود.

داورزنی خاطرنشان کرد: من فقدان این مرحوم استاد اسکویی را به جامعه ورزش و همکاران و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود