Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@11:21:51 GMT

50 طرح گازرسانی در بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۰۲۲

50 طرح گازرسانی در بوشهر افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این آیین با ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهوری در جزیره شیف برگزار شد افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به 39 واحد صنعتی و11روستاست.
سعید مومنی بیان کرد: یکی از این روستاها جزیره شیف با یکهزار و 76 خانوار جمعیت است که با احداث خط انتقال 2.5 کیلومتری از زیر دریا اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مومنی ادامه داد: طرح گاز رسانی به کمپ صدف و مروارید نیروگاه اتمی بوشهر با بیش از 700 خانوار از دیگر طرح های افتتاحی است.
وی ادامه داد: تا پایان سال 92 و شروع دولت تدبیر و امید 14 هزار و 200 روستا گازرسانی شده بود که از 93 تا کنون به 14 هزار و 600 گازرسانی شده است.
مومنی یادآور شد: در مجموع اکنون 28 هزار و 800 روستا و یکهزار و 142 شهر کشور از مت گاز طبیعی برخوردار هستند و به نوعی در پنج سال معادل 50 سال کار گاز رسانی در کشور انجام گرفته است.
وی ادامه داد: اکنون در استان بوشهر نیز ضریب نفوذ گازرسانی به شهرها و روستاها به ترتیب 99.5 و 96 درصد است.
شیف جزیره ‌ای ماسه ‌ای در شمال بندر بوشهر در منتهی الیه تالاب حله است که از به هم پیوستن آب رودخانه شاپور و دالکی به وجود آمده و در 6 کیلومتری شمال بندر بوشهر واقع است.
این جزیره از سال 1388 با احداث جاده از جزیره صدرا به خشکی راه دارد.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تالاب شرکت ملی گاز شورای اداری گاز نیروگاه اتمی بوشهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز