Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@05:21:16 GMT

اتفاق عجیب در پرواز خطوط هوایی آمریکایی! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۱۵۹

اتفاق عجیب در پرواز خطوط هوایی آمریکایی! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اخراج یک زن اهل کارولینای جنوبی آمریکا به همراه کودکش از یکی از پرواز‌های شرکت هواپیمایی امریکن ایرلانیز خبرساز شد. این زن به همراه پسرش روز پنجشنبه تنها به خاطر یک عارضه نادر ژنتیکی پوستی از هواپیما اخراج شدند.

«جوردن فلیک» به همراه پسر ۱ ساله اش در داخل یک هواپیمای این شرکت که قرار بود از ال پاسوی تگزاس به دالاس پرواز کند حضور داشت که از هواپیما اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن برای دیدن همسرش «کریس فلیک»، که در مرکز نظامی دلاس مشغول بکار بود عازم این شهر بودند که این اتفاق رخ داد. جوردن با انتشار عکس‌هایی از خود و پسرش که آن‌ها را پیش از اخراج در داخل هواپیما نشان می‌داد در صفحه فیسبوک خود با اشاره به این اتفاق نوشت: « من و جکسون در هواپیما مورد تبعیض قرار گرفتیم. چه دستاورد بزرگی! »

او در ادامه نوشت: « ما در داخل هواپیمای شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز بودیم که همه مسافران با جکسون صحبت می‌کردند و می‌خندیدند. ناگهان یکی از خدمه هواپیما که یک مرد بود از دو مسافر مردی که در دو طرف من نشسته بودند خواست تا از صندلی خود بلند شده و جای خود را تغییر دهند. این خدمه سپس در مورد عارضه پوستی من از من سوال کرد و از من خواست تا اگر برگه یا نوشته‌ای از پزشک پوست دارم که نشان دهد این بیماری واگیردار نیست به او ارائه کنم و در این صورت پرواز من مشکلی نخواهد داشت.»

در ادامه جوردن به خدمه هواپیما توضیح داد که مشکل پوستی او و پسرش یک عارضه ژنتیکی پوستی نادر به نام ایکتیوز (Ichthyosis) است. بنا به گفته جوردن این خدمه مرد سپس به ابتدای هواپیما بازگشت و بعد از سرچ در گوگل در مورد این بیماری نادر پوستی و صحبت با خلبان ضمن عذرخواهی از جوردن از او خواست تا به همراه پسرش هواپیما را ترک کنند.

گفتنی است؛ ایکتیوز (Ichthyosis) یا ماهیاک یک بیماری متنوع پوستی می‌باشد که با پوست خشک و خارش همراه است. هر سال بیش از ۱۶۰۰۰ نوزاد در سراسر جهان که مبتلا به یکی از انواع این بیماری پوستی هستند بدنیا می‌آیند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتفاق عجیب خطوط هوایی آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد

یک هواپیمای مسافربری کویتی که از فرودگاه بین المللی بانکوک به پرواز درآمده بود، به دلیل دعوای زنان کویتی مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد.

به گزارش شفقنا؛ این هوپیما پس از دعوای شدید و خشونت آمیز چند زن کویتی و زد و خورد آنها، مجبور به بازگشت به فرودگاهی شد که از آن به پرواز درآمده بود.

براساس این گزارش، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی کویت، از تایلند به مقصد کویت به پرواز در آمده بود که با دعوای  شدید چند زن کویتی و حمله به افسر امنیتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.

براساس اعلام دادستان کویت، پرونده متهمان به منظور رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

مطالعه بیشتر: استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود
در گزارش رسانه ها هویت مسافرانی که با هم درگیر شده بودند، مشخص نشده و تنها به کویتی بودن انها اشاره شده است. براساس بیانیه خطوط هوایی کویت، این نزاع باعث هرج و مرج در هواپیما و نگرانی دیگر مسافران و تاخیر در  پرواز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد