Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:03:32 GMT

۱۱۲ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۱۸۲

۱۱۲ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک طی ۳ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان مشخص شد فردی قصد دارد با یک دستگاه تریلی و در پوشش بار گوشت، یک محموله مواد افیونی را از استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس در هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه در بازرسی از تریلی 72 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

وی گفت: در 2 عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در محور مواصلاتی از یک دستگاه پژو 405 حدود 32 کیلوگرم تریاک کشف و 3 نفر در این رابطه دستگیر شدند همچنین در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو یخچالدار نیز 7 کیلو و 930 گرم تریاک کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

توضیح دادستان قم درباره دستگیری یک مسئول دولتیقرارگاه نوروزی پلیس در استان کرمان تشکیل شدفرمانده انتظامی استان کرمان: پلیس با دستگیرشدگان چهارشنبه‌سوری برخورد قاطع می‌کند

دستگیری 2 میلیاردی یک‌تن پسته در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری 3 کلاهبردار حرفه‌ای گفت: متهمان از طریق ثبت سفارش یک‌تن پسته حدود 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند که با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قم در یکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و دستگیر شدند.

 آقاخانی اظهار داشت: با طرح شکایتی در پلیس آگاهی استان قم مبنی بر این‌که فردی در تماس و ثبت سفارش یک‌تن پسته درجه‌ یک به ارزش 2 میلیارد ریال خواسته تا محموله به آدرس مغازه وی در قم ارسال و سپس پول آن واریز شود اما با اقدامی فریبکارانه پس از تحویل هیچ پولی پرداخت نکرده و متواری شده است، بنابراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم با درخواست از فروشنده پسته خواسته به همراه وی جهت پرداخت پول به بانک بروند اما پس از مدتی وقت تلف کردن به بهانه‌ای واهی از خودرو شاکی پیاده و متواری می‌شود.

آقاخانی اظهار داشت: فروشنده بلافاصله به محل تخلیه بار مراجعه و مشاهده می‌کند محموله پسته به مکانی نامعلوم منتقل‌ شده است که در ادامه با شکایت وی و احضار مالک مغازه نامبرده یک برگ اجاره‌نامه را ارائه و عنوان می‌کند که متهم مستأجر مغازه بوده و تاکنون نیز هیچ پولی پرداخت نکرده است.

 آقاخانی افزود: در یک عملیات پیچیده متهم و 2 همدستش توسط مأموران پلیس آگاهی در استان هم‌جوار قم شناسایی و دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این‌که متهم اصلی دارای 3 فقره سابقه کیفری جعل و کلاهبرداری و یکی از همدستانش دارای 9 فقره سابقه کلاهبرداری است گفت: افراد مذکور با اعتراف به کلاهبرداری در تحقیقات صورت گرفته به 16 فقره کلاهبرداری در استان‌های هم‌جوار قم نیز اعتراف و سرانجام تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت