Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:53:19 GMT

واکنش وزیر راه به گرانفروشی بلیط توسط برخی ایرلاین‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۳۵۰

واکنش وزیر راه به گرانفروشی بلیط توسط برخی ایرلاین‌ها

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران هواپیما قبل از تهیه بلیت، قیمت‌ بلیت را از طریق سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی جویا شوند.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره فروش بلیت خارج از برخی نرخ‌های تعیین شده توسط برخی سایت‌ها بیان کرد: مسافران هواپیما دقت کنند، بلیت هواپیما را خارج از نرخ‌های تعیین شده خریداری نکنند و سایت قیمت‌ها را که در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی است، مشاهده کنند و اگر متوجه شدند نرخ‌ها بیشتر از قیمت‌های حداکثری اعلام شده است، خریداری نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت هواپیما و قطار افزایش نمی‌یابد دولت به تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی اهتمام کند

اسلامی ادامه داد: در غیر این صورت اگر بلیت گران خریداری کردند، شکایت کنند تا ما برای آنها کاری کنیم.

بنا بر این گزارش مقرر شده است، نرخ بلیت پرواز برای ایام نوروز افزایش نیابد و قیمت‌های سقف و کف همان نرخ‌های آذر ماه ۹۷ باشد که این نرخ‌ها در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سایت شرکت هواپیمایی قابل دسترسی است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی ایرلاین بلیت هواپیما محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مدت زمان اخذ ویزای توریستی دبی چقدر است؟
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان