Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:03:36 GMT

۲.۵ تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۴۱۱

بهمن خدادادیان  کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت:با توجه به بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از سطح فروشگاه‌های بزرگ شهر، متاسفانه تنها در یک مورد از یکی از فروشگاه‌ها در شهرک ظفر، حدود ۷۰۰ تن انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بیان کرد : در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح دیگر فروشگاه‌های شهر هم بیش از ۱۸۰۰ تن انواع مواد غذایی فاسد و غیرمجاز کشف شد.
 
 کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه  گفت:در همین راستا سه مکان اخطار پلمپ دریافت کرده و یک مکان نیز پلمپ شد و افراد متخلف در این زمینه به جرم تهدید علیه سلامت عمومی به دستگاه قضا معرفی شدند.
 
وی افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است و تمرکز اصلی در حال حاضر در بحث صنف شیرینی فروشی‌ها و فروشندگان آجیل و خشکبار است.
 
خدادادیان افزود: از مردم خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماکن عمومی و یا مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، حتما موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ به بازرسان بهداشت محیط گزارش دهند.

 

انتهای  پیام/ز


 
 طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر كه تهیه كنندگی برنامه فراسو را به عهده دارد بیان می كند: برنامه فراسو از شنبه تا سه شنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح روانه آنتن رادیو سلامت می شود. این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی این شبكه رادیویی است و فردا روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه موضوع ایمنی در محیط کار را مورد بررسی قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: مجری كارشناس برنامه لیلا علوی است. در برنامه فردا کارشناس مجری برنامه دکتر محسن انصاری، عضو هیات علمی دانشگاه قزوین و دکترای بهداشت حضور دارد و به ابعاد مختلف موضوع ایمنی در محیط کار می پردازد و پاسخگوی سئوالات شنوندگان خواهد شد. همچنین در این برنامه آیتمی با همین محوریت روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

این تهیه كننده درباره دغدغه هایی كه در این برنامه دنبال می كند، توضیح می دهد: برنامه فراسو اختصاص به پیشگیری از بیماری ها چه جسمی و چه روانی دارد و ما تلاش داریم سبك زندگی سالم را به مردم آموزش بدهیم.

 

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات