Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:59:06 GMT

هزاران فلسطینی هلاکت نظامیان صهیونیست را جشن گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۴۹۰

هزاران فلسطینی هلاکت نظامیان صهیونیست را جشن گرفتند

غزه - ایرنا - هزاران فلسطینی عصر یکشنبه با راهپیمایی در نوار غزه هلاکت سه نظامی رژیم صهیونیستی از سوی یک جوان را جشن گرفتند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، آنان در حالی که شماری از رهبران جنبش های فلسطین همراهشان بودند، با در دست داشتن پرچم های سبز و بنرهایی با عکس قطب نما بعد از راهپیمایی و اجتماع در میدان شهدای غزه شادی و سرور خود را از اقدام امروز جوان فلسطینی ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر روی یکی از این بنرها با عکس قطب نما که شاخصه آن تصویر یک تفنگ کلاشینکف بود، این جمله با خط قرمز نوشته شده بود 'قطب نما مسیر درست و صحیح را نشان می دهد'.
اقدام امروز جوان فلسطینی به عملیات سلفیت معروف شده است.
نظامیان صهیونیست از صبح امروز با محاصره منطقه اقدام به گشت زنی هوایی و زمینی برای یافتن این جوان فلسطینی کرده اند.
این جوان فلسطینی با استفاده از چاقو یکی از نظامیان صهیونیست را کشت و از اسلحه وی برای کشتن و زخمی کردن دیگر نظامیان استفاده کرد.
در جریان این اقدام چند نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.
ظهر امروز نیز شمار از مردم در شهر غزه به خاطر این پیروزی در حالی که دو انگشت خود را به نشانه پیروزی بالا برده بودند با توزیع شیرینی هلاکت نظامیان صهیونیست را جشن گرفتند.
شبد**خاورم*1436*1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فلسطين غزه راهپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی حزب الله به المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی کشته شده و دو نظامی دیگر زخمی شده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان گزارش داد: بر اثر حمله با پهپادی انتحاری به المطله دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که دقایقی قبل، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 6098276

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم