Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر سعید نمکی که به همراه کاروان دولت تدبیر وامید به استان بوشهر سفر کرده شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح اورژانس عمومی و هسته ای بوشهر اظهار داشت: با توجه به وجود نیروگاه اتمی در بوشهر، همکاران ما تلاش دارند این پروژه را به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین اورژانس های هسته ای منطقه با سرعت تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امیدوارم هرگز نیازی به انتقال فردی به این اورژانس نباشد اما برای آینده، چاره اندیشی شده است.
نمکی اضافه کرد: توجه به پیشگیری و بهداشت محور برنامه های وزارت بهداشت در سال های آینده است که در زمینه پیشگیری بر بیماری های غیر واگیر بویژه فشار خون و دیابت تمرکز داریم و همکاران ما برای آموزش مردم و آگاهی در این زمینه بسیج می شوند.
وی یادآور شد: فشار خون، قاتل خاموش است که ممکن است تعداد قابل توجهی از مردم که دچار نارسایی های قلبی و سکته های مغزی و قلبی خواهند شد را گرفتار کند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: تلاش داریم با مشارکت بین بخشی و استفاده از ظرفیت مردم و سازمان های مردم نهاد از بروز این بیماری پیشگیری کنیم.
پروژه طرح تکمیل اورژانس عمومی و هسته ای بوشهر در زمینی با زیربنای هشت هزار متر مربع در 2 طبقه دردست ساخت است که 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرد.
6043/3219
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان بوشهر استفاده از ظرفیت حسن روحانی شورای اداری وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند