Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@11:39:20 GMT

نتانیاهو: محور مذاکراتم با پمپئو، ایران خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۵۷۴

خرداد: نخست‌وزیر اسراییل گفت: وزیر امور خارجه آمریکا این هفته به اسرائیل می‌آید. من با او درباره تلاش‌هایمان برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه و مهم‌تر از آن تلاش برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای، مذاکره خواهم کرد. 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز کابینه اسرائیل، محور دیدار چند روز آتی خود با وزیر امور خارجه آمریکا را ایران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، به نقل از آروتز شوا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه کابینه عنوان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا این هفته به اسرائیل می‌آید. من با او درباره تلاش‌هایمان برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه و مهم‌تر از آن تلاش برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای، مذاکره خواهم کرد.
به گزارش ایسنا، رابرت پالادینو، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز گذشته با انتشار تصویر بیانیه‌ای در صفحه رسمی توئیتر خود اعلام کرد که مایک پمپئو در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ مارس به بیروت، قدس شرقی و کویت سفر خواهد کرد.
در متن این بیانیه آمده است که پمپئو، با مقامات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی دیدار خواهد کرد تا درباره مسائل منطقه از جمله مقابله با آن‌چه" تأثیر مخرب حکومت ایران" خوانده، مذاکره کند. برچسب ها: نخست‌وزیر اسراییل ، نتانیاهو ، پمپئو

منبع: خرداد

کلیدواژه: نخست وزیر اسراییل نتانیاهو پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند

به گزارش فارس، «الکساندر دو کارو» نخست وزیر بلژیک می‌گوید که شهرک نشینان محکوم شده در خشونت علیه فلسطینیها در کرانه باختری و یا دیگر مناطق فلسطینی باید موضوع تحریمهای مسافرتی قرار بگیرند. 

وی تاکید کرده است که دولت بلژیک چند هفته است که قصد دارد دسترسی شهرک نشینان محکوم به خشونت علیه فلسطینیها را به خاک این کشور ممنوع کند. 

این تصمیم دولت بروکسل چند روز پس از آن مطرح می‌شود که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن صدور روادید این کشور برای  شهرک نشینان اسرائیلی محکوم به خشونت در کرانه باختری و ورود آنها به خاک ایالات متحده آمریکا را ممنوع کرده است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره این موضع آمریکا گفت، بلینکن به مقام‌های اسرائیلی هشدار داده بود که تل آویو باید اقدامات بیشتری را برای توقف خشونت‌های افراطی علیه فلسطینی‌ها انجام داده و افرادی را که مسئول این اقدامات هستند، مقصر بداند.

الکساندر دوکارو با اشاره به مواضع واشنگتن در این زمینه گفت: وزیر خارجه ایالات متحده نیز همین موضع را اتخاذ کرده و ما با همکاران آمریکایی خود در تماس هستیم تا بررسی کنیم که چگونه می‌تواند این تحریم در واقعیت عمل کند. 

نخست وزیر بلژیک افزود: ما در لحظه بسیار حساسی هستیم و احترام به حقوق بشر، احترام به جان انسانها، توقف کشتار غیرنظامیان بیگناه، باید برای همه در اولویت باشد.

مقامات آمریکایی پیش از این گفته بودند که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در جریان سفر هفته گذشته خود به اراضی اشغالی موضوع خشونت شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیها را با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم در میان گذاشته است.

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل