Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@18:34:54 GMT

حمله روز گذشته به مسلمانان لندن تروریستی بوده است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۹۶۱

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشتید‌پرس، پلیس بریتانیا امروز-یکشنبه- اعلام کرد حمله روز گذشته به مردی مسلمان در لندن تروریستی بوده است.

منابع محلی گزارش دادند که مردی بیرون از مسجدی در شرق لندن با «تخته‌چوب» و «چکش» مورد حمله قرار گرفت. این در حالی است که در روز -جمعه- ۴۹ نفر در پی حمله به دو مسجد در نیوزیلند کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره مبارزه با تروریسم لندن گفت که تحقیقات در رابطه با حادثه روز گذشته تازه آغاز شده اما شواهد اولیه نشان می‌دهد این حمله تروریستی بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بریتانیا لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود