Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@02:27:29 GMT

ترافیک مصوبات در شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۱۰۰

ترافیک مصوبات در شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه

به گزارش ایرنا، اجرای مصوبات شورای ترافیک استان در سطح شهرستان، اجرای خط ‌مشی‌ها و سیاست‌ های هماهنگی ترافیک درون‌شهری در سطح شهرستان براساس اهداف و سیاستهای ملی، منطقه‌ای و مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان و شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از وظایف شورای هماهنگی ترافیک شهرستان است.
همچنین دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان وظایفی چون تنظیم دستور جلسات،امور دبیرخانه‌ای ، ارایه گزارش جلسات و تنظیم، ثبت و ضبط صورت جلسات، ثبت، نگهداری و ابلاغ مصوبات شورای شهرستان به دستگاه‌های ذیربط با امضای رئیس شورای شهرستان، گردآوری آمار و ایجاد بانک اطلاعاتی مربوط به حمل و نقل و ترافیک شهرهای شهرستان، نظارت بر حُسن اجرای مصوبات شورای شهرستان، بررسی و ارزیابی طرح‌ها و برنامه‌های ترافیکی ارسالی به دبیرخانه برای ارایه گزارش به شورای شهرستان و ارایه گزارش ماهانه و سالانه وضعیت ترافیکی شهرستان به شورای شهرستان را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان در فرمانداری هر شهرستان مستقر و دبیر شورا معاون عمرانی فرمانداری هر شهرستان است.
جلسه شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه روز یکشنبه در روزهای پایانی سال 97 با حضور اندک مدیران مسئول، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل جاده ای و محیط زیست در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
در این جلسه رئیس پلیس راهور کهگیلویه با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات شورای ترافیک گفت: جلسات شورای ترافیک در سال جاری بصورت نامنظم برگزار شد.
سرگرد شهباز پورنگ با اشاره به اینکه شهرداری نسبت به مصوبات جلسه شورای ترافیک سهل انگار است گفت: مصوبات شورای ترافیک، ترافیکی شده است.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب چراغ های راهنما گفت: شکل فیزیکی چراغها مطابق با استاندارهای لازم نیست.
پورنگ گفت: بیش از صد مکاتبه با شهرداری در رابطه به ساماندهی چراغ راهنما در سال جاری انجام ولی تاکنون اجرایی نشد.
وی وضعیت خط کشی معابر را یکی دیگر از مشکلات ترافیکی شهر دانست و گفت: بیشتر خیابان های شهر دهدشت بدون رنگ آمیزی و خطر افزایش تصادف در این خیابانها و معابر بسیار زیاد است.
رئیس پلیس راهور کهگیلویه با اشاره به کاهش تصادفات فوتی و جرحی درون شهری در این شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته چهار تصادف فوتی اتفاق افتاد ولی با همکاری مردم و رعایت قوانین این تعداد به سه کشته کاهش یافت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه در اظهار نظری جالب گفت: ای کاش در طول سال جاری در شورای ترافیک مانند 10 روز مانده به پایان سال کار اجرایی انجام می شد.
شاهپور عابدی با اشاره به همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: در این راستای طی روزهای پایانی اقدامات خوبی در رفع نقاط حادثه خیز و ساماندهی و روکش آسفالت ورودی های شهر انجام شد.
وی برخورد مناسب و مهربان با رانندگان را یکی از اولویت های پلیس دانست و عنوان کرد: همکاری مردم نیز نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.
معاون فرمانداری کهگیلویه نیز در نشست شورای ترافیک این شهرستان بر ضرورت اجرای مصوبات تاکید کرد و گفت: طرح های پیشنهادی به عنوانه مصوبه اعضا در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی دارند.
ابراهیم خنجری بیان کرد: مصوبات باید کارشناسی و دارای قابلیت اجرایی باشند و در نهایت منجر به رفع مشکلات ترافیکی شوند.
وی افزود: از تمامی دستگاه ها انتظار داریم پس از تصویب مصوبات شورای ترافیک، نسبت به اجرای سریع و به موقع اقدام نمایند.
خنجری تصریح کرد: مصوبات مناسبی در شورای ترافیک بعد از کارهای کارشناسی انجام گرفته است که با عملی شدن آنها بسیاری از دغدغه ها در زمینه ترافیک شهر دهدشت رفع می شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه هم گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات محدود از همه ظرفیت ها برای ساماندهی و کاهش بارترافیکی محورهای مواصلاتی شهرستان به نحو احسن استفاده می شود.
محمد ماهیاری خط کشی معابر فرعی و اصلی، رفع 10 نقطه حادثه خیز در محور قلعه رئیسی دهدشت و روکش آسفالت محورهای دهدشت به سرفاریاب و قلعه رئیسی، دیشموک و چرام را از اقدامات انجام شده در شورای ترافیک اعلام کرد.
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه دارای چهار شهر، چهار بخش و 10 دهستان است.
7531/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم در روز بیستم اردیبهشت جاری، گفت: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استان‌ها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲ طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری به‌صورت مرتب و نامحسوس عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت: فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و ... نکرده و برخورد قاطعانه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است