Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@00:29:56 GMT

توضیح روابط عمومی مجمع درباره سخنان رضایی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۵۱۶

مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره انتشار خبری به نقل از دبیر این مجمع در مراسم اختتامیه نخستین دوره مهارت های کاربردی تبلیغ با موضوع «مبلغان جهان اسلام و گام دوم انقلاب» توضیحاتی ارائه کرد

به گزارش «تابناک»، اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تیتر برخی رسانه ها مبنی بر اینکه 'تضمین قطعی اروپایی ها شرط مجمع برای تصویب FATF است ' که به نقل از محسن رضایی منتشر شده است را «نارسا» خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از توضیحات اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: دبیر این مجمع در سخنرانی امروز خود در جمع مبلغان جهان اسلام با اشاره به عهدشکنی آمریکا و عدم پایبندی اروپاییان به تعهدات خود، این تجربه را برای عدم اعتماد و واقع بینی مردم ایران به غربی‌ها دانستند.
رضایی تاکید کرد: اروپایی‌ها تضمین‌های لازم را نمی دهند، همانطور که در برجام به ما تضمین ندادند.

بدیهی است تصویب یا عدم تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون سی اف تی یا پالرمو، تابع بررسی‌های کارشناسی کمیسیون‌های تخصصی مجمع، ادله نمایندگان دولت و مجلس و نظرات شورای نگهبان و رای اعضای مجمع بر اساس منافع ملی و عزت ایران اسلامی خواهد بود و این مجمع به اظهارات و وعده‌های بی‌پشتوانه برخی کشورها اهمیتی نخواهد داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی کنوانسیون سی اف تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد