Web Analytics Made Easy - Statcounter


خبرگزاري آريا-هم‌انديشي پايان سال مديران ارشد گروه مالي گردشگري در محل هتل فرودگاهي امام (ره) برگزار شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي بانک گردشگري در اين مراسم هم‌انديشي که مهدي جهانگيري رئيس گروه مالي گردشگري، مرتضي خامي مديرعامل بانک گردشگري و جمعي از مديران ارشد اين مجموعه حضور داشتند؛ اهداف و برنامه‌هاي استراتژيک اين گروه مورد بررسي قرار گرفت و هلدينگ‌ها و شرکت‌هاي عضو گزارشي از عملکرد و پيشرفت برنامه‌ها و پروژه‌هاي خود ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش در ادامه اين جلسه، مهدي جهانگيري رئيس گروه مالي گردشگري با تصريح شرايط حساس کنوني کشور و فشار تحريم‌هاي ناجوانمردانه اقتصادي؛ بر لزوم حرکت هدفمند، دقيق و ارزش‌آفرين به منظور ايجاد مزيت‌هاي راهبردي اقتصادي توسط شرکت‌هاي گروه مالي گردشگري و بانک گردشگري تاکيد کرد.
جهانگيري همچنين با اشاره به مسيريابي صحيح شرکت‌هاي گروه و حرکت‌هاي اصلاحي مناسب آن‌ها در سال 97 اظهار داشت: لازمه پيشرفت شرکت‌هاي اقتصادي در فضاي رقابتي دشوار امروز، گذار از بستر سنتي انجام کارها به سمت مدرن آن با محوريت شناخت بازار و بازاريابي شبکه‌اي است که با بهره‌گيري از تکنولوژي، خلاقيت در روش‌ها و همچنين افزايش بهره‌وري اين امور ممکن خواهد بود.
رئيس گروه مالي گردشگري در ادامه سال 98 را سال خيز بلند مجموعه گروه مالي گردشگري براي حرکت قدرتمتد در عرصه گردشگري و فعاليت‌هاي هدفمند اقتصادي بر پايه اصلاحات زيربنايي سال قبل دانست و گفت: سال 98 سال انضباط مالي مبتني بر بودجه‌‌ريزي و حسابرسي اصولي و کارآمد، سال شکوفايي سازمان و بهره‌برداري از پروژه‌هاي بزرگ آن است که تمامي تمهيدات در جهت رسيدن به اين اهداف مهم بايد به کار گرفته شود.
اين گزارش حاکي است؛ در ادامه اين مراسم مرتضي خامي مديرعامل بانک گردشگري با برشمردن موفقيت‌هاي بانک گردشگري در سال گذشته همچون رشد 60 درصدي منابع و کسب جايگاه نخست رشد در ميان بانک‌هاي خصوصي، تجهيز و تخصيص اصولي منابع، استقرار بانکداري شرکتي و استفاده از منابع انساني جوان و متخصص در شبکه شعب، بر لزوم حرکت قدرتمتد اين بانک مبتني بر برنامه مدون 5 ساله؛ استفاده از بستر فناورانه و گسترش فعاليت‌ها در حوزه ارزي و بين‌الملل تاکيد و اين امور را از مهم‌‌ترين رئوس برنامه اين بانک در سال پيش‌رو عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰

به گزارش خبرگزاری مهر رئیس گروه بانک توسعه اسلامی گفت: جهان به راه‌حل‌های بلندمدت و پروژه‌های زیرساختی پایدار نیاز دارد، زیرا شکاف تأمین مالی زیرساخت‌های جهانی تا سال ۲۰۴۰ حدود ۱۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود.

محمد الجاسر در نشست سالانه بانک و رویداد جشن طلایی در ریاض پایتخت عربستان سعودی گفت که تأمین مالی این پروژه‌های زیرساختی پایدار، مستلزم تغییر پارادایم است.

وی گفت: مکانیسم‌های سنتی تأمین مالی عمومی برای برآوردن تقاضای رو به رشد برای پروژه‌های زیربنایی مناسب نیست و جهان برای رسیدگی به این چالش‌ها و بودجه کافی برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، نیاز به رویکردی جدید دارد.

الجاسر بیان کرد: این جایی است که بانک اسلامی به‌عنوان پرتویی از نور ظاهر می‌شود و اصول مبتنی بر دارایی و اشتراک ریسک آن کاملاً با نیازهای کشورهای کمتر توسعه یافته برای پروژه‌های زیرساختی بلندمدت هماهنگ است.

رئیس گروه بانک توسعه اسلامی افزود: «علاوه بر این، بانک اسلامی با تاکید بر مسئولیت زیست محیطی، کاملاً در موقعیتی است که از این تلاش‌ها حمایت کند».

همچنین یادآوری کرد که در پنج دهه گذشته، بانک از امور مالی اسلامی دفاع کرده است. او می‌گوید استراتژی ما حول محور ایجاد مشارکت‌های قوی، تقویت بازارهای مالی و توانمندسازی بخش خصوصی است.

رئیس گروه بانک توسعه اسلامی معتقد است که جهان بر سر تقاطع ایستاده است. همه‌گیری کووید -۱۹ آسیب‌پذیری‌ها را در زیرساخت‌ها آشکار و منابع عمومی را تخلیه کرد همچنین پیشرفت توسعه را معکوس کرد.

الجاسر گفت: «یک سوم کشورهای کم‌توسعه‌یافته در حال حاضر بدتر از دوران پیش از همه‌گیری هستند. بدون اقدام فوری، چشم‌انداز توسعه آنها می‌تواند بدتر شود».

همچنین تاکید کرد کشورهای کمتر توسعه یافته دارای پتانسیل اقتصادی فوق العاده در انتظار آزادسازی هستند.

وی با بیان اینکه تقویت سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اجتماعی و فیزیکی برای کاهش فقر، ارتقای سلامت و آموزش و ایجاد اشتغال کلیدی است، افزود: این مورد تاب‌آوری در برابر شوک‌های آینده مانند همه‌گیری و تغییرات آب‌وهوایی را تقویت می‌کند.

کد خبر 6090673 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟