Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپالتی پس از پیروزی مقابل میلان، به طور غیرمستقیم به مائورو ایکاردی کنایه زد و از تک تک افراد "حاضر در رختکن" تیمش تقدیر کرد.

طرفداری- لوچانو اسپالتی بار دیگر نشان داد راه پیروزی در دربی دلامادونینا با اینتر را می داند؛ او در چهارمین دربی دلامادونینای خود در سری آ بازهم شکست نخورد و در این 4 بازی به 3 برد و 1 تساوی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اینتر فصل گذشته در کوپا ایتالیا مغلوب میلان شد.

پس از این دیدار، لوچانو اسپالتی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

وقتی نمایش بدی دارید، از یک تورنمنت کنار می روید و همه به سمت شما حمله ور می شوند، اگر به درستی متوجه شرایط نشوید و درک نکنید مشکل از کجاست، ممکن است بازهم غافلگیر شوید. همان طور که قبلا گفتم ما باید روی رفتار، وظایف و رویکرد تیم کار کنیم تا همه اتفاقات اخیر را به دست فراموشی بسپاریم. امشب این دوران گذار را در تیم خود دیدم.

از اسپالتی پرسیده شد که آیا تیمش بدون ایکاردی بهتر بازی می کند یا خیر اما او به شکل زیرکانه ای بحث را عوض کرد و گفت:

بیایید بگوییم لائوتارو با پنالتی که زد، عملکرد خوبی داشت؛ پریشیچ با دوندگی اش، فوق العاده بود و همه بابت کاری که در زمین کردند، بینظیر بودند. به تک تک افرادی که "عضوی از رختکن تیم ما" هستند، تبریک می گویم و تحسینشان می کنم. به هواداران هم تبریک می گویم چراکه اجازه دادند تیم متوجه شود که آنها در لحظات سخت پشتشان هستند؛ از آنها متشکریم.

لائوتارو تکنیک خوبی دارد، بازیکن قدرتمندی است و از اعتماد به نفس خوبی بهره می برد. فقط کافی است به چشمانش نگاه کنید و حرفتان را بزنید تا مسئولیت کاری را برعهده بگیرد. یک مهاجم جوان پیدا کرده ایم که می تواند کارهای زیادی برای ما انجام بدهد.

باید دیوانه باشم که بروزوویچ را از قلم بیندازم؛ او هم فوق العاده کار کرد. وسینو در جلو بردن تیم و خارج کردن ما از پرس میلان نقش زیادی داشت؛ انرژی و استقامت برای او یک معضل نیست و بارها به جلو رفت و برگشت.

میلان هم نمایش فوق العاده ای داشت و گتوزو باید به شاگردانش افتخار کند؛ وقتی بازی، باز و هیجان انگیز می شود، هر تیمی ممکن است برنده یا بازنده باشد. شهر میلان از دربی دلامادونینا لذت برد و هر دو تیم شب فوتبالی شگفت انگیزی خلق کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد