Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم قرعه کشی مسابقات بسکتبال جام جهانی 2019 چین  برگزار شد و براین اساس تیم ملی کشورمان در گروه C با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه شد.

آرن داوودی، بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال کشورمان، در گفتگو با خبرنگار برنا، درباره ارزیابی خود از قرعه‎کشی جام جهانی عنوان کرد: در حال حاضر شناخت کافی از تیم پورتوریکو ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در گذشته این تیم جزو تیم‌های خوب و پرقدرت بود. بنابراین احساس می‌کنم بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت و در مجموع نیز احساس می‌کنم حساس‌ترین بازی تیم ملی هم بازی با پورتوریکو باشد.

وی ادامه داد: قبلا و در دوره‌های گذشته نیز با تیم اسپانیا بازی کردیم. بنابراین شناخت کافی از این تیم داریم. اسپانیا یکی از قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر در بسکتبال است. به نظرم تنها تیمی که ما می‌توانیم در مقابل آن کمی امیدوارم به برد باشیم تیم تونس است. چون تیم ملی کشورمان در جام جهانی ترکیه موفق به شکست این تیم شده است، پس شکست این تیم در چین نیز دور از دسترس نیست.

بازیکن سابق تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی برای کسب نتیجه در جام جهانی باید آمادگی خوبی داشته باشد. به نظرم بازی‌های تدارکاتی با کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی می‌تواند در کسب این آمادگی کمک شایانی به تیم کند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی جام جهانی برنا آرن داوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم

دیدار تیم‌های بارسلونا و خیرونا در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا با برتری خیرونا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و خیرونا امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد خیرونا به‌پایان رسید.

آندرئاس کریستنسن در دقیقه سه و رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۲+۴۵ گل‌های بارسا را به ثمر رساندند.

در مقابل آرتم دووبیک در دقیقه چهار، کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ گل‌های خیرونا را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی بارسلونا و خیرونا کد خبر 750566

دیگر خبرها

  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور