Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -در چند روز گذشته اتفاقاتی در استقلال افتاده که باعث ناراحتی وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان شده است، به طوری که متوجه زمزمه اعتراض برخی از بازیکنان شده است.

استقلال با برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، با ۴۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا با روحیه خوب به استقبال دربی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته اتفاقاتی در استقلال افتاده که باعث ناراحتی وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان شده است، به طوری که متوجه زمزمه اعتراض برخی از بازیکنان شده است.

همچنین برخی از بازیکنان هم در زمین از دستورات تاکتیکی سرپیچی کرده‌اند که شفر به به آنها تذکر داده که در صورت ادامه این روند، از ترکیب اصلی خارج شده و یا فرصت بازی کردن پیدا نخواهند کرد.

شفر از دو بازیکن به شدت ناراحت است و گفته که اگر بخواهند این روند را ادامه دهند، نام‌ها برای او اهمیتی نداشته و حتی از لیست ۱۸ نفره نیز کنار گذاشته می‌شوند.

چندی پیش هم اشاره کرده بودیم که بازیکنان خارجی استقلال از پاس ندادن یک بازیکن ناراحت بوده و موضوع را به شفر هم گفته بودند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال وینفرید شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل بوده است اما هفته گذشته با لایک کردن توییتی که انتقاد از اریک تن‌هاخ بود بار دیگر جنجال آفرین شد و هیاهوی بسیاری را ایجاد کرد.

این موضوع با واکنش تند بسیاری از هواداران شیاطین سرخ روبرو شد که معتقد بودند بازیکنان این تیم نباید به صورت علنی از سرمربی انتقاد کنند و باشگاه یونایتد هم اعلام کرد که این بازیکن از سرمربی این تیم به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرده است.

با این حال گفتگو درباره این اتفاق و فرهنگی که بین بازیکنان رواج پیدا کرده همچنان ادامه دارد و فردیناند در پادکستش در این باره گفت:« من حتی از صحبت کردن درباره این موضوع هم نفرت دارم اما شما دیدید که گارناچو چند روز قبل توییت عجیبی را لایک کرد.

این رفتار کاملا نادرست و بی‌احترامی است و نباید به صورت علنی انجام شود، حتی اگر او با تصمیمات تن‌هاخ موافق نیست. معمولاً فرهنگ موجود در باشگاه باید به بازیکنان جوان یاد دهد که تصمیمات درستی بگیرند.

حتی زمانی که او تصمیم نادرستی می‌گیرد باید یک نفر در رختکن به او تذکر بدهد و بگوید اگر مشکلی با مربی دارد به صورت رودررو با خودش صحبت کند و دست از انجام چنین کارهایی بردارد. در غیر این صورت، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا