Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سازمان ملی استاندارد کشور بر اساس ارزیابی های خود در زمینه مدیریت کیفیت خدمات آموزشی و تربیتی این رتبه و گواهینامه را به مدارس اعطا می کند و امسال دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول متوسطه شهید حسن پورحیدری شاهرود توانست این رتبه و گواهینامه را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی عامریان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود گفت: کسب این رتبه و گواهینامه می تواند الگویی برای مدارس دیگر باشد.

آمنه حبیبی نوده، مدیر این دبیرستان نیز همدلی کارکنان را علت کسب این موفقیت عنوان کرد و گفت: ۲۶۰ دانش آموز در این دبیرستان تحصیل می کنند.

انتهای پیام / گ 

اخذ  گواهینامه کیفیت دبیرستان شاهد شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی افشاری ظهر سه شنبه در همایش بین المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامتی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما فعالیت های خوبی را در اردبیل با همراهی هیات علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال های اخیر در فعالیت های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت های متعددی را انجام می دهد و جزو انجمن های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران افزود: رویکرد این انجمن تعالی بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت های سالم سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار گفت: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین المللی برگزار می شود فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالا و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و بیان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه های مختلف باشد و به یقین ورزش می تواند عنصر سلامت روحی و جسمی قرار گیرد.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران تاثیرگذاری فعالیت های انجمن را در تصمیم گیری های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه هیات مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است ما سعی می کنیم تا نتایح برنامه و خروجی آن را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده های ارائه شده به بهترین شکل استفاده کنیم.

افشار ادامه داد: انجمن مدیریت ورزش کشور سعی می کند تا در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و بسط فعالیت های تربیت بدنی انجام داده و به سالم سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

وی حمایت همه جانبه از استان ها را در توسعه چنین فعالیت های علمی و تحقیقاتی یادآور شدو بیان کرد: در سال های آینده این همایش ها در سطح بین المللی و با دعوت از اساتید بین المللی برگزار می شود.

در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت شد.

کد خبر 6099545

دیگر خبرها

  • بارش‌های ۳ روز اخیر در اردبیل خسارتی به همراه نداشته است
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد