Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

امیر رضا واعظی آشتیانی، مشاور و معاون اسبق سازمان تربیت بدنی در مورد تغییرات در شبکه ورزش و برنامه نود گفت: بنده معتقدم سال هاست که برنامه نود با یک شکل روی آنتن می‌رود و این در حالی است که ذائقه مردم در هر دهه عوض می‌شود و باید برنامه نود را با یک ساختار جدید و جذاب روی آنتن ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه نود باید ساختارش تغییر می‌کرد و این اجتناب ناپذیر بود، البته یک مدیر یا مجری نباید مثل آب راکد در یک جا بماند چرا که گندیده می‌شود و باید پیشرفت کند و جا را برای نیروهای جدید باز کند.

واعظی آشتیانی ادامه داد: من این تغییرات را به فال نیک می‌گیرم چرا که اکنون زمان تغییرات بود و بنده به واسطه سابقه حضور در ورزش این را حس می‌کردم و احساس من این است که حضور عادل به عنوان قائم مقام شبکه ورزش یک پیشرفت است و او می‌تواند در شبکه ورزش تجربه جدیدی را به دست بیاورد.

معاون و مشاور سابق سازمان تربیت بدنی افزود: نیروهای جوان باید ظهور کنند و زمان تغییر ساختار نود امروز یک نیاز در رسانه بود باید برنامه پر بیننده نود که دیگر مثل سال‌های قبل جذاب نبود یک ساختار امروزی پسند داشته باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون رسانه سازمان تربیت بدنی معاون برنامه پارس نود پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • یدیعوت آحارانوت: موج ضد اسرائیلی به خاور دور رسیده است
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی