Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز گزارش داد که تروریست استرالیایی اواخر سال 2016 به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و مدت 9 روز در آنجا اقامت داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرگزاری رویترز گزارش داد که عامل حمله مرگبار روز جمعه در نیوزیلند در اواخر سال 2016 به سرزمینهای اشغالی سفر کرده بود و اقامتی کوتاه مدت در آنجا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  براساس این گزارش، «برنتون تارنت»، تروریست استرالیایی، در اکتبر 2016 با یک ویزای سه ماهه توریستی به اسرائیل رفته بود و به مدت 9 روز در سرزمینهای اشغالی اقامت داشته است.   مقامات اسرائیلی سفر تارنت را تایید کرده اما گفته‌اند جزئیات بیشتری درباره اینکه در طول اقامتش چه اقداماتی انجام داده است در دسترس نیست.    رویترز می‌گوید که سفارت استرالیا و نیوزیلند در تل آویو به درخواست ما در این زمینه پاسخی نداده‌اند.    تروریست استرالیایی روز  جمعه به وقت محلی به یک مسجد در شهر «کریستچرچ» حمله کرد و 200 نفر از نمازگزاران مسلمان را به رگبار بست که از این میان حدود 50 نفر کشته و 50 نفر دیگر مجروح شدند.   تارنت در حال حاضر در بازداشت پلیس نیوزیلند است و یکبار نیز باری تفهیم اتهام در دادگاه حاضر شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، همزمان با ادامه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شکاف داخلی در سرزمین‌های اشغالی در حال تشدید است.

«یائیر لاپید» رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن اعتراض به اوضاع معیشتی در سرزمین‌های اشغالی گفت: کابینه کنونی در برخورد با گرانی زندگی که روز به روز افزایش می‌یابد شکست خورده است.

لاپید در ادامه این سخنان تاکید کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست در سایه وجود کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیری «بنیامین نتانیاهو» که این رژیم را به مرگ کشانده، با درد و رنج و به سختی روزگار خود را می‌گذرانند.

گفتنی است با ادامه‌یافتن جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و عدم تحقق هرگونه دستاوردی از سوی این رژیم، اعتراضات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی و همچنین شکاف داخلی در سرزمین‌های اشغالی در حال افزایش است.

کد خبر 6100916

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی