Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@18:19:41 GMT

اجرای طرح آرامش بهاری در 5 بقعه نهاوند با حضور 6 مبلغ

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۰۹۲۶

اجرای طرح آرامش بهاری در 5 بقعه نهاوند با حضور 6 مبلغ

حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته، طرح آرامش بهاری در 5 بقعه شاخص شهرستان اجرا می‌شود.
اسدپور افزود: امامزاده مهدی(ع)، ابراهیم و اسماعیل(ع)، جعفر(ع)، محمد(ع) و امامزاده ابراهیم روستای دره ابراهیم 5 امامزاده مجری طرح آرامش بهاری در نهاوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری امسال از 28 اسفند ماه لغایت 14 فروردین ماه در بقاع متبرکه اجرا می‌شود عنوان کرد: خیمه‌های معرفت به عنوان یکی از برنامه‌های این طرح در 3 بقعه امامزاده ابراهیم(ع) جعفر(ع) و محمد(ع) برپا خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف نهاوند ادامه داد: 3 مبلغ اعزامی از قم و 3 مبلغ بومی در این ایام جهت اقامه نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی، حضور در غرفه‌های خیمه‌های معرفت مجری طرح آرامش بهاری در 5 بقعه خواهند بود.
اسدپور با اشاره به اینکه نهاوند دارای 23 بقعه است عنوان کرد: برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره و وقف، پاسخ گویی به مسائل شرعی، ایستگاه‌های صلواتی و ...از برنامه‌های خیمه‌های معرفت در طرح آرامش بهاری است.
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های فرهنگی بسیار خوب سازمان اوقاف است گفت: این طرح سال گذشته با موفقیت در بقاع شاخص شهرستان برگزار و با استقبال بسیار خوب زائران و گردشگران نوروزی مواجه شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران