Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی از کمک ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی مردم قزوین در جشن نیکوکاری به خانواده های نیازمند خبر داد.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: جشن نیکوکاری در سال جاری در روزهای 15، 16 و 17 اسفند برگزار شد که با توجه به اینکه هنوز کمک های مردمی ادامه دارد تاکنون مردم استان 6 میلیارد و 900 میلیون تومان به خانواده های نیازمند مساعدت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: کمک های نقدی نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داشته و نسبت به کل درآمد سال گذشته هم رشد 27 درصدی را شاهد هستیم.

 

وی اعلام کرد: یک روز برگزاری جشن نیکوکاری به مدارس اختصاص داشت که این جشن در سطح مدارس استان برگزار شد و یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک های جمع آوری شده در مدارس بود که کمک های صورت گرفته در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

 

فرهادی خاطر نشان کرد: جمع آوری کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی به خانواده های نیازمند همچنان ادامه دارد و ما تا روز 29 اسفند ماه این کمک ها را جمع آوری کرده و به خانواده های نیازمند  تقدیم می کنیم.

 

وی در ادامه اعلام کرد: ما در آمد صدقات را طی سه ماهه آخر سال به معیشت خانواده ها در شب عید اختصاص دادیم و پیش بینی بر این است که به حساب هر خانوار 100 هزار تومان بابت کمک هزینه شب عید واریز شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در پایان یادآور شد: ما در سال جاری سبد کالا ویژه خانواده های نیازمند نداشتیم بلکه این کمک ها به صورت نقدی به حساب خانواده های نیازمند واریز شد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل بیانیه گام دوم انقلاب ایام نوروز اردوهای راهیان نور کمیته امداد شیراز شب عید جشن نیکوکاری نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، امین کلاهدوزان با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با سکوهای منتخب در حوزه معاملات خودرو، گفت که از سال گذشته با همکاری فراجا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و قوه قضائیه، زیرساخت‌های انجام معاملات الکترونیکی در بخش خودرو کشور فراهم شده است. با فراخوان انجام‌شده برای مشارکت سکوهای مرتبط، جلسات فنی و کارشناسی اتصال این سکوها در حال انجام است و به زودی شاهد ارائه این خدمات به مردم خواهیم بود.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ضمن اشاره به حجم معاملات این بازار، گفت: بازار معاملات خودرو در سال، بیش از ۲۵۰۰ همت برآورد می‌شود که حضور سکوها و شرکت‌های تجارت الکترونیکی از طریق امن‌سازی و تسهیل این معاملات، کیفیت این بازار را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

وی ادامه‌داد: خودرو دومین کلان‌بازار از بازارهای دارای اولویت برنامه توسعه تجارت الکترونیکی ایران در افق ۱۴۰۷ است که با همت همه دستگاه‌های مرتبط، فعال شده و امکان حضور کسب و کارهای نوآور در آن مهیا شده است.

کلاهدوزان با تاکید بر نقش تسهیل‌گری و سیاست‌گذاری مرکز، بیان‌داشت: الکترونیکی شدن معاملات خودرو با توجه به استفاده از امضای الکترونیکی در این طرح، در عمل با حمایت قانون اسناد مبادله‌شده غیر قابل انکار بوده و مورد حمایت قانون خواهد بود و همچنین مسیر ایجاد شده با تبادل اطلاعات اصلی در مورد خودرو مانند سوابق انتقال، تصادفات، سرویس‌های دوره‌ای و غیره، انجام معامله با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وی در ادامه تاکید کرد: استفاده از این خدمت کاملاً اختیاری بوده و مردم همچنان می‌توانند طبق گذشته به شیوه‌های سنتی نیز اقدام به معامله کنند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان با اشاره به مزیت‌های بهره‌برداری از این بستر، تصریح کرد: باتوجه به نکات برجسته انجام معاملات خودرو با استفاده از پلتفرم‌ها، انتظار می‌رود مردم نسبت به بهره‌برداری و استفاده از این خدمت اقدام کنند.

کد خبر 6098362 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان